تفنگ اسباب بازی، دزدان طلافروشی را لو داد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ۹:۵۸
    کد خبر :453019

سارقانی که شامگاه چهارشنبه قصد سرقت از یک طلافروشی را با تفنگ پلاستیگی در شهر ‘ بهنمیر ‘ از توابع شهرستان بابلسر داشتند، با مداخله مشتری ها دلسوز، ناکام ماندند.

شاهدان عینی به خبرنگار ما گفتند که سارقان سه نفر بودند و زمانی که وارد طلافروشی شدند و با تفنگ طلافروش را تهدید کردند، با مداخله و داد و فریاد 2 مشتری مواجه شدند که از قبل در داخل مغازه حضور داشتند.

فرمانده انتظامی بابلسر هم در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تایید وقوع سرقت ناکام از طلافروشی در بهنمیر، گفت: سه نفر که قصد سرقت از یک طلافروشی در شهر بهنمیر را داشتند با هوشیاری صاحب طلافروشی و کمک همسایه ها و مشتری ها از محل سرقت گریختند.

به گزارش ایرنا:سرهنگ عبدالله رضوانی افزود: این سه سارق که یک نفرشان راننده بود، با در دست داشتن اسلحه پلاستیکی ابتدا اقدام به ارعاب و تهدید طلافروش کردند ولی با سر و صدا و فریاد صاحب مغازه و دو مشتری حاضر از محل گریختند.

وی توضیح داد: نحوه ورود این سارقان به این گونه بود که یک نفرشان بدون ماسک ابتدا وارد طلافروشی شد و با باز کردن درب مغازه، راه ورود دو سارق دیگر را که ماسک بر چهره داشتند، مهیا کرد.

رضوانی افزود: خوشبختانه جسارت طلافروش مانع از انجام اهداف شوم سارقان شده است و نیروی انتظامی هم با سرعت در محل حادثه حضور یافتند ولی سه سارق به سرعت متواری شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید