«اقیانوس‌آرام» درسه ‌فصل‌ تولید می‌شود

    کد خبر :452948

مجموعه تلویزیونی صد ‌قسمتی «اقیانوس آرام» به کارگردانی آقای بهروز شعیبی قصه‌های اجتماعی و خانوادگی را در بستری ایرانی اسلامی روایت می‌کند.

مجموعه تلویزیونی صد قسمتی «اقیانوس آرام» به نویسندگی آقای حسین تراب‌نژاد و کارگردانی آقای بهروز شعیبی در سه فصل به مرحله تولید خواهد رسید. بنا‌بر این گزارش، نگارش فیلم‌نامه این سریال به پایان رسیده و سازندگان منتظر فراهم شدن شرایط از سوی صداوسیما برای آغاز کار هستند.

این سریال در سه فصل ۳۰قسمتی و در بازه‌های زمانی متفاوتی ساخته خواهد شد، فصل یک در بازه زمانی ۶‌ماهه می‌گذرد و فصل دو نیز اتفاق‌های یک ماه را به تصویر می‌کشد. همچنین نگارش فصل یک این سریال به‌طور کامل انجام شده است. این سریال قصه‌های اجتماعی و خانوادگی را در بستری ایرانی اسلامی روایت می‌کند.

هریک از شخصیت‌های این سریال افراد متفاوتی از دیگری هستند، روانشناس، سلبریتی، خبرنگار و … از جمله این شخصیت‌ها هستند که در این سریال بلند به ایفای نقش می‌پردازند. تهیه‌کنندگی این سریال به‌عهده سید‌محمود رضوی است که پیشتر سریال «پرده‌نشین» و فیلم‌های «ماجرای نیمروز»، «دارکوب» و «لاتاری» را برای سینما تهیه کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید