اعلام هویت راننده اتوبوس دانشگاه آزاد و توضیح درباره شایعه “سکته”

    کد خبر :452852

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام نام راننده اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد، در مورد ادعای “سکته راننده ” توضیحاتی ارائه کرد.

مسعود قادی پاشا در گفت وگو با ایسنا درباره سرانجام شناسایی هویت سرنشینان جانباخته در حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: اجساد 10 نفر از قربانیان این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شد و پس از نمونه برداری و تشخیص علت مرگ به خانواده هایشان تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه جسد دیگری به پزشکی قانونی ارجاع نشده است، افزود: بنابراین تا این لحظه آمار جانباختگان این حادثه در پزشک قانونی 10 نفر است.
قادی پاشا در مورد هویت راننده این اتوبوس نیز به ایسنا گفت:” رحمان عقلمند”، راننده این اتوبوس بود که حدود 50 تا 60 سال سن داشت.

به گفته وی، همچنین در میان قربانیان مردی دیگر به نام “محمدعلی ابوالفتحی راد” پدر یکی از دانشجویان نیز بود و مابقی دانشجو بودند.

بررسی های اولیه موردی از سکته راننده مشاهده نشد

وی درباره اینکه آیا ادعای سکته راننده نیز، خاطرنشان کرد: در بررسی های اولیه ما موردی از سکته کردن راننده به دست نیامد و بنابراین این موضوع تایید نمی شود، ولی نمونه برداری های لازم در این خصوص انجام شده است و پس از بررسی های تکمیلی، نظر قطعی در این خصوص اعلام خواهد شد، اما همانطور که گفتم در بررسی های اولیه موردی از سکته راننده مشاهده نشد و وضعیت عادی بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید