یحیی گل‌محمدی: کارهایی می‌کنند که همه را از آمدن به مشهد پشیمان می‌کنند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۲۰
    کد خبر :452817

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: دیگر از این بلاتکلیفی خسته‌ شده‌ایم و عزمی برای شروع تمرینات وجود ندارد.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پدیده درباره شروع تمرینات تیمش برای آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر گفت: متأسفم که این موضوع را باید بگویم، اما در حال حاضر عزمی برای شروع تمرینات وجود ندارد و نمی‌دانم طی روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. آن قدر در مشهد وعده و وعید شنیده‌ایم که دیگر خسته شده‌ایم. نمی‌دانم چرا در این شهر به این صورت است! انگار کسی به فکر مردم این شهر و علاقه‌مندان به فوتبالش نیست.

سرمربی تیم فوتبال پدیده یادآور شد: این شهر سال‌ها در لیگ برتر تیم نداشته است و بعد از آن پدیده و سیاه‌جامگان بودند که دوباره نام این شهر را در ورزش مطرح کردند، اما متأسفانه از تیم دیگر مشهد که حمایتی نشد و در نهایت منحل شد، اما حالا فکر می‌کنم برای پدیده هم می‌خواهند همین اتفاق رقم بخورد. در حال حاضر ما در بالای جدول هستیم و هفته‌ها در صدر بوده‌ایم، اما کارهایی می‌کنند که همه را از آمدن به مشهد پشیمان می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در هفته‌های قبل از پایان نیم‌فصل‌، تیم‌های مختلف پیشنهادی زیادی را به من ارائه می‌کردند، اما به احترام مردم مشهد و شور نشاط هواداران‌مان به هیچ‌کدام از آنها جواب ندادم و در این بین مسئولان هم دائم وعده می‌دادند که کارها درست می‌شود و صبر کنید.

گل‌محمدی همچنین خاطر نشان کرد: آخر باید چقدر صبر کنیم. شرایط تیم واقعاً خطرناک است. موضوع انتقال باشگاه هم مشخص نیست چه می‌شود. من هر چقدر از مدیران باشگاه پرس و جو می‌کنم که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد آنها نیز بلاتکلیف هستند. باید بگویم ما در حال حاضر در همه چیز بلاتکلیف هستیم. مهمترین موضوع هم نداشتن پول است، چرا که باعث می‌شود ما نتوانیم برنامه‌ریزی کنیم.

سرمربی تیم پدیده ادامه داد: وقتی پول نداریم نه می‌توانیم تمرین کنیم‌، نه می‌توانیم بازیکن جذب کنیم و نه می‌توانیم به اردو برویم. با این شرایط کار کردن واقعاً امکان‌پذیر نیست. به بازیکنانم گفتم که هر تصمیمی خودشان می‌خواهند بگیرند. من هم دیگر در مشهد حاضر نخواهم شد‌، چرا که شرایط باشگاه مشخص نیست و نمی‌شود با این بلاتکلیفی کار را پیش برد.

وی در خاتمه تصریح کرد: چند روز دیگر به خاطر بی‌پولی از تیمی که در بالای جدول است شش امتیاز کسر می‌کنند و این در شرایطی است که در مشهد به این مسائل اصلاً فکر نمی‌شود. وقتی کسی دلش برای این تیم نمی‌سوزد من چه کاری می‌توانم انجام دهم. ما با دست خالی 31 امتیاز در نیم‌فصل کسب کردیم و مردم مشهد و خراسان را شاد کردیم و فکر می‌کنم کاری را که از دستم بر می‌آمد، انجام داده‌ام و از حالا به بعد با این شرایط و بلاتکلیفی به مشهد باز نخواهم گشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید