آغاز فعالیت سامانه فروش گندم،وضعیت کالاهای اساسی مطلوب است

    کد خبر :452810

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در نشست پایش بازار کالاهای اساسی با بیان اینکه برای تأمین کالاهای اساسی کشور، ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده است، از فعّالیّت سامانه‌ی نوین فروش گندم خبر داد.

یزدان سیف گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سامانه‌ی جدید فروش گندم راه اندازی شده تا ۳.۵ الی ۴ میلیون تن گندم که در طی سال فروخته می‌شود از طریق این سامانه توزیع و عرضه شود.

سیف افزود: سامانه فروش گندم از اول دی‌ماه فعالیتش در ۲۵ استان را آغاز کرده و تاکنون ۱۲ هزار تن گندم از طریق این سامانه به فروش رفته است؛ مزایای بسیاری از جمله هدفمند شدن فروش گندم و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این بخش دارد که امیدواریم این سامانه نیز مانند سامانه جامع بازرگانی موفق عمل کند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به میزان فروش گندم از اول سال‌جاری تاکنون اظهار کرد: با این روند عرضه‌ی گندم، با موجودی مطلوب حدود ۴ تا ۴.۲ میلیون تن وارد سال جدید خواهیم شد.

به گزارش مهر ،معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تأمین کالاهای اساسی کشور نیز عنوان کرد: با تأمین به موقع و عرضه و توزیع کالاهای شکر، برنج و روغن به ثبات قیمت این کالاها در کشور رسیده‌ایم و موجودی این کالاها در حد مطلوب و جوابگوی نیاز داخلی است که با سرعت بخشیدن به حمل و نقل کالاهای اساسی به وضعیت بسیار مطلوب در این بخش خواهیم رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید