تهدید همسر و فرزندان ناینگولان در فضای مجازی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۰۷
    کد خبر :452741

همسر هافبک اینتر ادعا کرد که او و فرزندانش از سوی گروهی از هواداران این تیم تهدید شده‌اند.

همسر راجا ناینگولان می‌گوید که او و دخترش از سوی آن دسته از هواداران اینتر که از دست جنجال‌های این بازیکن بلژیکی به ستوه آمده‌اند، مورد اهانت و تهدید واقع شده است.

ناینگولان اخیراً به دلیل تأخیرهای مکرر برای شرکت در تمرینات تیم فوتبال اینتر، از سوی این باشگاه مجازات و 100 هزار یورو جریمه نقدی شد. امروز (چهارشنبه) هم اعلام شد که او از فهرست بازیکنان اینتر برای مصاف با ناپولی در هفته هجدهم سری A کنار گذاشته شده است.

ظاهراً بی‌انضباطی‌ها و حواشی فراوان ناینگولان از یک سو و انتشار یک فایل صوتی منتسب به این بازیکن بلژیکی که در آن از تمایل خود برای بازگشت به تیم سابقش رم سخن گفته است از سوی دیگر، خشم هواداران اینتر را برانگیخته و گروهی از آنها در شبکه‌های اجتماعی نه فقط او، بلکه خانواده‌اش را هم از لب تیغ گذرانده‌اند.

همسر ناینگولان در صفحه شخصی خود نوشته است: بگذارید یک چیز را بگویم. در مورد تمام توهین‌ها و تهدید‌هایی که به پروفایل من رسیده است باید بگویم که من و تنها من این چیزهایی را که شما می‌نویسید، می‌خوانم و نه هیچ شخصی دیگری. چیزهایی که برای تهدید من و دخترانم نوشته‌اید واقعاً منزجر کننده‌اند!

اینتر سه زور پیش ناینگولان را به صورت موقت محروم کرد و امشب نیز بدون او به مصاف ناپولی خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید