هواوی فروش ۲۰۰ میلیون گوشی را با نسخه ویژه میت 20 پرو جشن می‌گیرد

    کد خبر :452685

هواوی، به‌منظور گرامیداشت فروش ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸، نسخه‌های ویژه‌ی میت ۲۰ پرو و نوا ۴ هواوی را به بازار عرضه می‌کند.

در خرداد ماه سال جاری گفته شد که هواوی برای فروش حداقل ۲۰۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی کرده است. چند روز قبل، هواوی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی در سال ۲۰۱۸ رکوردشکنی کرده است.

هواوی در شرایطی توانسته به چنین حجم فروشی دست پیدا کند که در عمل بازار آمریکا را از دست داده است. دولت آمریکا، هواوی را تهدیدی علیه امنیت ملی این کشور معرفی کرده است. درنتیجه تعداد بسیار کمی گوشی هوشمند هواوی در بازار ایالات متحده‌ آمریکا عرضه می‌شود. در سال جاری میلادی، سری محصولات هواوی پی ۲۰ و هواوی میت ۲۰ هم از سوی کاربران و هم از سوی تحلیلگران بازار، مورد توجه قرار گرفتند. براساس یکی از گزارش‌های منتشرشده، بیش از ۱۶ میلیون دستگاه از هواوی میت ۲۰ به بازار عرضه شده است و بیش از نیمی از خریداران آن خانم‌ها بوده‌اند.

هواوی اعلام کرده بود که از زمان عرضه‌ی این گوشی هوشمند در ماه اکتبر، بیش از ۵ میلیون دستگاه میت ۲۰ به بازار عرضه کرده است. هواوی انتظار داشت که در خط تولید هواوی میت ۲۰ بتواند بیش از ۲۰ میلیون دستگاه به بازار عرضه کند.

اکنون، باتوجه‌به فروش ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند، هواوی نسخه‌ی ویژه‌‌ی هواوی میت ۲۰ پرو را به بازار عرضه می‌کند. هی‌ بنگ، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند هواوی نیز ازطریق شبکه‌ی اجتماعی ویبو چین این خبر را تأیید کرده و وبسایت GizmoChina نیز این خبر را پوشش داده است. این نسخه‌ی ویژه به‌ رنگ زمردی از حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد که قیمتی به‌مراتب بالاتر از گران‌قیمت‌ترین مدل گوشی‌های همین سری خواهد داشت و می‌تواند با آن‌ها رقابت کند. همچنین هواوی برای تحقق اهداف خود، نسخه‌ی جدیدی از هواوی نوا ۴ را به رنگ قرمز به بازار عرضه خواهد کرد.

هواوی در پنل پشتی هر دو نسخه‌ی ویژه‌ی خود، لوگوی مخصوص گرامیداشت و یادبود فروش ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند را حک کرده که یادآور هدفگذاری فروش ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ میلادی است. هواوی هنوز قیمت گوشی‌های جدید را اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود که علاقه‌مندان بتوانند هر دو مدل را از روز اول ژانویه‌ ۲۰۱۹ در ساعت ۱۰:۰۸ به وقت محلی خریداری کنند. بی‌شک حجمی از تولید این دو گوشی‌های هوشمند، به‌صورت یارانه‌ای به صدها شرکت چینی فروخته می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید