افزایش دی‌اکسید کربن در خودرو، جان سرنشینش را گرفت

  • حوادث
  • چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۲۸
    کد خبر :452567

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مرگ خاموش یک نفر در خودرو خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی داخل خودرو در محله طرشت بلوار عزیزی به آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در پی آن ایستگاه شماره هشت به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: با اعزام آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که مردی حدود ۵۵ ساله در یک دستگاه خودرو سواری پراید که متعلق به یکی از شهرستانها نیز بود، به همراه یک دستگاه گاز پیک‌نیکی در داخل خودرو در حاشیه خیابان توقف کرده بود و درها و پنجره‌های خودرو نیز بسته بود، بنابراین احتمال داده می‌شد که این فرد دچار گاز گرفتگی شده باشد.
ملکی با بیان اینکه آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و درهای خودرو را باز کردند گفت: بعد از معاینات اولیه مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است. آتش نشانان با بررسی محل حادثه مطلع شدند که شیر گاز پیک‌نیک همچنان باز است و همین امر نشان دهنده این بود که در ابتدا شعله‌های گاز پیک‌نیکی روشن بوده اما با گذشت زمان و کاهش میزان اکسیژن داخل خودرو، دی اکسید کربن افزایش یافته است.
ملکی افزود: محل توسط آتش نشانان ایمن سازی شد و عملیات در ساعت 9:40 صبح به پایان رسید. علت دقیق وقوع این حادثه نیز پس از بررسی های لازم از سوی عوامل پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید