مومنی: اگر حمایت شویم، می توانیم سهمیه کشتی ساحلی المپیک را بگیریم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ۹:۲۷
    کد خبر :452166

رئیس کمیته کشتی سنتی و ساحلی گفت: حالا که قرار است ۴ مدال در رشته کشتی ساحلی المپیک توزیع شود، یادشان افتاده که ما هم باید در این رقابت‌ها شرکت می‌کردیم، آن زمان فریادهای ما را نشنیدند.

عیسی مومنی در مورد اینکه گفته شده با بی‌تدبیری فدراسیون کشتی حضور در بازی‌های المپیک ساحلی 2019 را از دست داده است، اظهار داشت: این اصلا موضوع جدیدی نیست. از دو سال پیش می‌دانستیم که این رقابت‌ها برگزار می‌شود و گفته بودیم که باید در مسابقات جهانی ترکیه شرکت کنیم که سهمیه این رقابت‌ها را بگیریم، اما آن زمان اصلا برای‌شان کشتی ساحلی اهمیتی نداشت، الان که می‌بینند در بین رشته‌های ساحلی (فوتبال، والیبال، بسکتبال و ورزش‌های آبی ساحلی) ما بیشترین مدال انفرادی را می‌توانیم به دست بیاوریم، یاد کشتی افتاده‌اند.

وی ادامه داد: اسم این رقابت‌ها، بازی‌های المپیک ساحلی است که از سوی IOC برگزار می‌شود. ما باید در جهانی ترکیه شرکت می‌کردیم تا سهمیه بگیریم و این را همان وقت به مسئولان گفتیم اما به دلیل مشکلات مالی‌ که وجود داشت، فدراسیون نتوانست تیم را به ترکیه اعزام کند و این درحالی بود که تمرینات ما زیر نظر مربیان به صورت منظم در رامسر دنبال می‌شد و ما از شانس‌های اصلی قهرمانی بودیم. من قبل از جهانی ترکیه هم گفته بودم که قرار است اولین دوره المپیک ساحلی برگزار شود، اما به این مسئله نپرداختند، حالا که قرار است 4 مدال در رشته کشتی ساحلی المپیک سن‌دیه‌گو توزیع شود، یادشان افتاده که ما هم باید در این رقابت‌ها شرکت می‌کردیم. ما حداقل شانس کسب دو مدال طلای این رقابت‌ها را داریم، ضمن اینکه دو نفر دیگر هم حتما روی سکو خواهند بود.

به گزارش تسنیم ،مومنی با تاکید بر اینکه رایزنی‌های فدراسیون کشتی همچنان ادامه دارد اما نیاز به حمایت بیشتری است، خاطرنشان کرد: ما از طریق فدراسیون کشتی با اتحادیه جهانی نامه‌نگاری کرده‌ایم. بنی‌تمیم سخت پیگیر موضوع است، هنوز هم اگر حمایت شویم شانس این را داریم که بتوانیم سهمیه بگیریم چون من عضو کمیسیون ساحلی اتحادیه جهانی کشتی هستم و خودمان قوانین این رشته را نوشتیم و مورد تایید همه قرار گرفت. باید بتوانیم دیداری با مسئولان اتحادیه داشته باشیم تا بتوانیم با رایزنی مسئله را حل کنیم.

مسئول کمیته کشتی سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: هر رشته‌ای که هوادار و ورزشکار دارد باید مورد حمایت قرار بگیرد، اما کشتی متاسفانه مورد حمایت قرار نگرفت. ما سه سال است که قهرمان جهان هستیم و حالا از بیشترین شانس برای کسب مدال برخورداریم. رسول خادم که رفته است، می‌خواهند چه کسی را بزنند؟ بهتر است در این خصوص حمایت شویم تا بتوانیم نسبت به حضور کشتی در المپیک ساحلی امیدوار باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید