سردار مهماندار:

مسئولیت تامین امنیت معابر و وضعیت راهنمایی و رانندگی محوطه علوم تحقیقات با دانشگاه است

    کد خبر :451963

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه اتوبوس حادثه دیده در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد متعلق به شرکت پیمانکاری طرف قرارداد با همین دانشگاه بوده است تاکید کرد: برابر قانون، پلیس اجازه حضور در فضاهای دانشگاهی اعم از دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی را ندارد و مسئولیت راهنمایی و رانندگی در این منطقه نیز بر عهده خود دانشگاه بوده است.

سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه حضور در محل تصادف مرگبار اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد در گفت و گو با ایسنا، درباره این حادثه گفت: علت این حادثه تاکنون مشخص نشده و کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در در حال انجام اقدامات کارشناسی برای یافتن علت این حادثه هستند.

وی با بیان اینکه این حادثه در معابر داخلی دانشگاه رخ داده است خاطرنشان کرد: برابر قانون، پلیس اجازه حضور در فضاهای دانشگاهی اعم از دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی را ندارد و مسئولیت راهنمایی و رانندگی در این منطقه نیز بر عهده خود دانشگاه بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به جزئیات وقوع این حادثه اظهار کرد: اتوبوس در حال حرکت مسیر سرپایینی بوده که در یکی از پیچ‌ها از مسیر خارج شده است و حدود ۹۰ متر وارد فضای سبز و پس از برخورد با یک پایه بتنی اتاق آن تخریب و متوقف شده است.

مهماندار با بیان اینکه حدود دو سوم اتوبوس یعنی از ابتدا تا انتهای اتوبوس کاملا در برخورد با دیواره بتنی تخریب شده و از بین رفته است خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد که برخورد با پایه بتنی در تشدید خسارات این حادثه موثر بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه اتوبوس حادثه دیده نیز متعلق به شرکت پیمانکاری طرف قرارداد با خود دانشگاه بوده است گفت: وظیفه تامین امنیت در معابر داخلی برعهده خود همان نهادها است اما اگر از پلیس کمک بخواهند یا درخواست مشاوره داشته باشند ما از آنها دریغ نخواهیم کرد و تمام توان خود را برای این امر انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه آیا این نقطه حادثه خیز بوده یا خیر؟ اظهار کرد: تمامی موارد از سوی پلیس در دست بررسی است و گزارش آن اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید