8 کشته و 28 زخمی در واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات/ اسامی مصدومین و فوتی ها + فیلم

    کد خبر :451622

رئیس اورژانس تهران از واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه ۷ نفر جان باختند و ۲۸ نفر مجروح شدند.

دکتر پیمان صابریان در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ١٢امروز واژگونی یک اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واقع در سیمون بولیوار به سازمان اورژانس اعلام شد که در پی آن یک بالگرد اورژانس،۱۵ دستگاه آمبولانس ۲ دستگاه اتوبوس، ۲ دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: متاسفانه در این حادثه ۷ نفر جان باختند و ۲۸ نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

سید جلال ملکی نیز در این باره گفت: در ساعت ۱۲ و ۲۲ امروز حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در انتهای سیمون بولیوار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه را به محل حادثه که در یک مجتمع آموزشی قرار داشت اعزام کرد.

به نوشته ایسنا ؛وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل سقوط اتوبوس که ۳۰ سرنشین داشت، ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان تعدادی از آنان از داخل کابین خارج شده بودند و هم اکنون عملیات نجات این افراد ادامه دارد.

ملکی با بیان اینکه تعداد زیادی از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند، گفت: عوامل امدادی در محل حضور داشته و تعداد قطعی مصدومان اعلام خواهد شد.

ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه از فوت 6 دانشجو خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس از دانشکده‌های بالا به سمت در ورودی در حال حرکت بوده است، گفت: در این حادثه 15 دانشجو مجروح و 6 دانشجو کشته شده‌اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد درباره دلیل این حادثه گفت: به گفته شاهدان عینی، راننده این اتوبوس دچار سکته شده و کنترل اتوبوس را از دست داده و همین موضوع سبب واژگونی اتوبوس شده است.
به گفته وی، در حال حاضر دانشجویان در حال انتقال به بیمارستان هستند.

خبر تکمیلی :

رئیس اورژانس تهران از فوت یکی دیگر از دانشجویان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات در بلوار سیمون بولیوار تهران خبر داد.
پیمان صابریان به ایرنا گفت: این مصدوم در بیمارستان شریعتی بستری شده بود.
وی اظهار داشت: این حادثه تاکنون هشت کشته و ٢٨ مجروح داشته است که 2 نفر از کشته شدگان زن و 6 نفر دیگر مرد بوده اند. هنوز هویت کشته شدگان و اینکه متعلق به کدام شهر یا استان هستند، معلوم نیست.

مصدومان:

بیمارستان امام خمینی (ره): علیرضا ولی محمدی، مینا نعمتی، محمد ابراهیمی‌فر، میرمهنا یوزباشی، ملیکا سادات افتخارعزیزی، شکوه نعمتی، فاطمه عبداللهی، ثنا عابدی، فاطمه رحیمی، کیارش اسدی کمال، سامان قضاوتی، مهدی مغنیان، هدیه جلیلی، کورش ثابت، کامیاب اهری، خدیجه وکیلی.

بیمارستان شریعتی: مرد مجهول الهویه، محمد امین عابدینی، سید آرین حقیقت

بیمارستان حضرت رسول (ص): علی هروانی، بهاره کوچه باغیان، علی عرب نژاد، ملیکا فراهانی، محمدمهدی قدیمی

بیمارستان عرفان : مرد مجهول الهویه،

فوتی‌ها:

سجاد پوراحسان، علی حسین زاده، احسان صفایی و چهار نفر مجهول الهویه هستند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید