ویوانی: امارات با زاکرونی قهرمان جام ملت‌ها می‌شود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ۹:۵۵
    کد خبر :451280

سرمربی ایتالیایی تیم اتحاد کلباء با حمایت از هموطنش معتقد است تیم ملی فوتبال امارات با هدایت آلبرت زاکرونی به نخستین قهرمانی‌اش در جام ملت‌های آسیا دست خواهد یافت.

فابیو ویوانی درباره شرایط تیم ملی فوتبال امارات در آستانه جام ملت‌های آسیا 2019 که از 15 دی به میزبانی این کشور با مشارکت 24 تیم آغاز می‌شود، اظهار داشت: اطمینان زیادی به توانمندی‌های تیم ملی فوتبال امارات در این رقابت‌ها دارم و تجربه عالی آلبرت زاکرونی نقش کلیدی در برآورده کردن جاه‌طلبی این تیم برای رسیدن به نخستین جام قهرمانی در تاریخ خود ایفا خواهد کرد.

سرمربی ایتالیایی تیم اتحاد کلباء امارات افزود: موفقیت امارات در جام باشگاه‌های جهان انگیزه تیم ملی را برای جام ملت‌های آسیا دوچندان می‌کند. اطمینان دارم که این تیم با سرمربیگری آلبرتو زاکرونی با کسب مقام نخست مرحله گروهی می‌تواند به جام قهرمانی برسد. تجارب گذشته او به ویژه در ژاپن نشان‌دهنده توانمندی و اعتماد به نفس او در چنین رقابت‌هایی است.

به گزارش تسنیم ،خبر دیگر از تیم میزبان جام ملت‌های آسیا 2019 خرید بلیت‌های بازی نخست امارات برابر بحرین توسط یک تاجر به ارزش 50 هزار درهم است.

عیسی بن حیدر یکی از تاجران متمول اماراتی بلیت‌های بازی نخست تیم ملی فوتبال این کشور برابر بحرین در چارچوب جام ملت‌های آسیا 2019 را به ارزش 50 هزار درهم خریداری کرد تا به صورت رایگان در اختیار هواداران اماراتی قرار بگیرد.

تیم ملی فوتبال امارات در گروه A جام ملت‌های آسیا 2019 در کنار تیم‌های ملی بحرین، تایلند و هندوستان قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید