روحانی در مجلس: اول و آخر دی ماه سال گذشته با مشکلاتی مواجه شدیم

  • سیاسی
  • سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ۹:۴۳
    کد خبر :451242

رییس جمهور دقایقی پیش برای ارائه لایحه بودجه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام حسن روحانی به همراه محمد باقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه، معصومه ابتکار، معاون امور زنان مجلس شورای اسلامی، زنگنه وزیر نفت، دژپسند وزیر اقتصاد، رحمانی فضلی وزیر کشور، رضا رحمانی وزیر صنعت، علوی وزیر اطلاعات، واعظی رییس دفتر رییس جمهور و اردکانیان وزیر نیرو در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

حسن روحانی قرار است لایحه بودجه سال ۹۸ را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز سه شنبه پیش از تقدیم لایحه بودجه 1398 به مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه 98 در شرایطی تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود که ما از اواخر سال گذشته با شرایط فشار و تحریم ظالمانه آمریکا مواجه شدیم.
وی با بیان اینکه دی ماه امسال ،دی ماه پربرکتی برای مردم ما خواهد بود . اول و آخر دی ماه پارسال با مشکلاتی مواجه شدیم.
رییس جمهوری افزود: حوادث اوایل دی ما باعث شد آمریکایی ها با برداشت غلط و تصور ناروا اواخر دی ماه موضع گیری جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران و توافق هسته ای اعلام کنند و بعد هم درهر مقطعی و در هر قدمی فریاد ، صحبت و تحریکی کردند تا به خیال خام خودشان به اهداف مورد نظرشان دست پیدا کنند.
روحانی ادامه داد: هدف اصلی آمریکا از این توطئه ها، تحریمها و فشارها که به طور مستقیم بر ملت بزرگ ایران و مردم منطقه و شرکتهای تجاری و اقتصادی جهان و برخلاف همه مقررات بین المللی است، به زانو درآوردن نظام پرقدرت جمهوری اسلامی ایران است.
وی اظهار داشت: آمریکایی ها مانع بزرگ خودشان را در این منطقه حساس ایران سر افراز و قدرتمند می بینند و لذا هر گاه که ما در پیشرفت های داخلی توانستیم حرکت بزرگی را به وجود بیاوریم آنها سد راه شدند وپیش روی جمهوری اسلامی قرار گرفتند چون از توانمندی جمهوری اسلامی ایران هراس دارند
روحانی خاطرنشان کرد:بی تردید آمریکا به هدف خود نخواهد رسید ایران سرافراز تر ،قدرتمند تر و با استقامت و هوشیاری بیشتر در برابر این توطئه ها خواهند ایستاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید