پدیده واگذار نشود گل‌محمدی جدا خواهد شد،پیکان منتظر یحیی است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ۹:۲۵
    کد خبر :451214

در صورتی که طی یکی دو روز آینده مالکیت باشگاه پدیده به بخش خصوصی واگذار نشود گل‌محمدی از هدایت این تیم کناره‌گیری خواهد کرد و آن زمان شانس زیادی برای هدایت پیکان پیدا می‌کند.

مسئولان باشگاه پیکان این روزها در حال مذاکره برای انتخاب جانشین مجید جلالی به عنوان سرمربی این تیم هستند و در همین رابطه مذاکراتی با برخی از مربیان انجام شده و اگر اتفاق خاصی نیفتد طی یکی دو روز آینده سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی خواهد شد.

مسئولان باشگاه پیکان دو گزینه جدی برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه در نظر دارند و جواد نکونام و همچنین یحیی گل‌محمدی از شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت پیکان برخوردار هستند. این دو مربی طی روزهای اخیر مذاکراتی با مسئولان باشگاه پیکان انجام داده‌اند و به توافقات خوبی هم رسیده‌اند اما انتخاب مربی منوط به برخی مسائل دیگر است.

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی پیکانی‌ها برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه است اما گل‌محمدی که با تیم پدیده در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت با این باشگاه مشهدی قرارداد دارد و برای حضور در پیکان باید ابتدا وضعیتش با این تیم مشهدی را مشخص کند. از طرف دیگر باشگاه پدیده این روزها درگیر بحث انتقال مالکیت است اما این موضوع هنوز رخ نداده و مسئولان شرکت پدیده مادر هنوز راضی به این انتقال به یک شرکت خودرو نشده‌اند. در صورتی که طی یکی دو روز آینده مالکیت باشگاه پدیده منتقل نشود گل‌محمدی به دلیل مشکلات باشگاه پدیده از این تیم جدا خواهد شد و به احتمال فراوان روی نیمکت تیم پیکان خواهد نشست. این در حالی است که مسئولان باشگاه پیکان منتظر روشن شدن وضعیت گل‌محمدی با پدیده هستند.

به گزارش فارس، جواد نکونام هم دیگر گزینه باشگاه پیکان است که البته او هم با باشگاه نساجی قرارداد دارد و به نظر می‌رسد برای حضور در پیکان باید ابتدا وضعیتش با نساجی را مشخص کند. البته هنوز خبر رسمی مبنی بر استعفای نکونام از نساجی نیامده است. او روز گذشته در مصاحبه ای از وضعیت این باشگاه گلایه مند بود و به صورت شفاهی اعلام کرده در این تیم نمی ماند از طرفی شب گذشته صنیعی فر مالک باشگاه نساجی در گفت و گو با تلویزیون تاکید کرد نکونام قبل از هر کاری باید تکلیف قراردادش با نساجی را مشخص کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید