احمدی‌نژاد در دی‌ماه جاری جلیقه زرد می‌پوشد و به خیابان می‌آید؟

  • سیاسی
  • سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ۹:۱۲
    کد خبر :451188

جهان نیوز نوشت: احمدی‌نژاد که در دولت اول خود با مشخصه انقلابی‌گری و ولایت پذیری شناخته می‌شد، به واسطه حلقه‌ای از یاران منحرف، اکنون با سخنان و رفتارهای ساختارشکنانه به نظر می‌رسد به دنبال هیاهو و ایجاد هزینه برای نظام است.

طی یکسال اخیر شاهد فعالیت‌های تحریک آمیز جریان انحرافی و در راس آن احمدی نژاد، برای ایجاد هرج و مرج و کشاندن مردم به خیابان‌ها بوده‌ایم. امری که تاکنون برای آن‌ها به یک آرزو بدل شده است.

احمدی‌نژاد که در دولت اول خود با مشخصه انقلابی‌گری و ولایت پذیری شناخته می‌شد، به واسطه حلقه‌ای از یاران منحرف، اکنون با اشاره به مشکلات اقتصادی و وضعیت موجود به نظر می‌رسد با ایجاد هیاهو به دنبال عبور از مبانی اصل انقلاب و ایجاد هزینه برای نظام است. او اگرچه تاکنون انواع ترفندها را برای رسیدن به این هدف خود بکار بسته است، ولی گویا تمامی فرصت‌هایی که برای وضعیت فعلی متصور بود منقضی شده است. به نظر می‌رسد مخرج مشترک تمامی این اقدامات، تولید بی‌ثباتی در کشور است. در این ارتباط، نوع مواجهه مردم با آشوب‌های دی ماه سال گذشته نشان داد که علیرغم گله‌مندی، مردم خواهان حفظ آرامش و رفع صحیح مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز، در چارچوب انقلاب و جمهوری اسلامی هستند. اما آیا احمدی‌نژاد و دوستانش این پیام را دریافت کرده یا اینکه به دنبال پوشیدن جلیقه‌های زرد در دی ماه هستند؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید