حاج‌کناری: رضا یزدانی را هیچ‌وقت اینطور ندیده بودم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ۸:۴۹
    کد خبر :451135

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: همه می‌گویند بازگشت به تیم ملی و کسب مدال کار سختی است، اما رضا یزدانی اگر بخواهد می‌تواند بهترینِ وزن خود باشد.

عباس حاج‌کناری درباره اولین مرحله اردوی تیم ملی آزاد که هم‌اکنون در خانه کشتی در حال پیگیری است، اظهار داشت: برای حفظ انسجام کشتی و استارت کار، اردوی خیلی خوبی برگزار شد و تمرینات بانشاطی را پشت سر گذاشتیم. من با این چیزی که دیدم خیلی نسبت به آینده امیدوار شدم. بعد از هر تمرین که با بچه‌ها صحبت می‌کردیم نظر آنها هم همین بود و همه از وضعیت راضی بودند.

وی با اشاره به وضعیت رضا یزدانی، مهدی تقوی و کمیل قاسمی که بعد از مدت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، تصریح کرد: رضا یزدانی ظاهرا از قبل تمرینات منظمی داشته و از وضعیت خوبی بهره می‌برد. او اگر تمریناتش را به همین شکل ادامه دهد و به همین سبک و سیاق جلو برود، می‌تواند به کشتی‌ گرفتن در مسابقات جهانی و المپیک امیدوار باشد. من تا حالا رضا یزدانی را به این شکل ندیده بودم، اگر به آمادگی مطلوب برسد بهترین 97 کیلویی ما برای جهانی خواهد بود. کمیل قاسمی و مهدی تقوی اما از تمرین دور بودند و آمادگی کمتری نسبت به یزدانی دارند، ولی از نظر انگیزه در شرایطی هستند که بتوانند باز هم کشتی بگیرند، البته این موضوع بعد از شروع تمرینات سنگین مشخص می‌شود. غلامرضا محمدی در این خصوص خیلی با آنها صحبت می‌کند.

به گزارش تسنیم ،این مربی مازندرانی تیم ملی ادامه داد: سیداحمد محمدی هم وضعیت خیلی خوبی دارد و در این اردو خیلی منضبط و با انگیزه تمرین کرد. من فکر می‌کنم او اگر به همین روال ادامه دهد می‌تواند یکی از شانس‌های ما برای جهانی و المپیک بعدی باشد. البته او دیگر بعید است بتواند به 65 کیلوگرم برگردد، 70 کیلو هم که وزن المپیکی نیست، فکر می‌کنم باید در وزن 74 کیلوگرم کشتی بگیرد. من به رضا یزدانی هم خیلی امیدوار هستم، هرچند که همه می‌گویند این کار سخت است اما می‌دانم اگر او بخواهد باز هم می‌تواند بهترینِ وزن خود باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید