افزایش قیمت ۵۰درصدی موادشوینده در بازار

    کد خبر :450495

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی گفت: افزایش ۲ برابری قیمت مواد شوینده صحت ندارد.

به گزارش جوان، بختیار علم‌بیگی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی درباره شایعه افزایش قیمت مواد شوینده در بازار اظهار کرد: افزایش ۲ برابری قیمت مواد شوینده صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ۲ برابری در بازار صحت ندارد، تصریح کرد: قیمت مواد شوینده در بازار حداکثر ۵۰ تا ۶۰ درصد و در بسیاری از موارد کمتر از ۵۰ درصد افزایش داشته است، این درحالی است که نیاز مردم به این مواد بیشتر است و تمام تلاش خود را می‌کنیم که در شب عید نوروز مشکلی در بازار به‌وجود نیاید.

علم بیگی درباره میزان ارزپذیری محصولات صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی گفت: مواد اولیه ایرانی با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه بوده‌اند و می‌توان گفت موادی که از طرف پتروشیمی‌ها مانند پلیمرها تحویل می‌گرفتیم، افزایش قیمت داشته که هزینه‌های تولید را بالا برده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی، در ادامه از تأمین مواد شوینده تا پایان سال خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه خرید مواد بهداشتی در گذشته با دلار ۴۲۰۰ تومانی خریداری می‌شد، اما در حال حاضر خرید آن به بیش از ۷ هزار تومان رسیده است که پیش‌بینی می‌شود کاهش قیمت در بازار وجود نداشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید