سردار اشتری:

خودصیانتی؛ رویکرد جدی همه نیروهای پلیس باشد

    کد خبر :450328

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با تمام وجود، همت و توانمان را برای تحقق انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری بکار می گیریم، گفت: “خودصیانتی” باید رویکرد جدی همه نیروهای پلیس باشد.

سردار حسین اشتری در جمع بندی گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا (سومین نشست تخصصی و فصلی سال 97) با اشاره به شرفیابی جمعی از فرماندهان و معاونان ناجا محضر مقام معظم رهبری، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که بار دیگر توفیق نصیب مان شد تا به دیدار فرمانده عزیزمان، رهبر بزرگوارمان و نائب امام زمان (عج) نائل آمدیم و شکر این نعمت و توفیق بزرگ این است که با تمام وجود، همت و توانمان را برای تحقق انتظارات و مطالبات فرماندهی معزز کل قوا، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی ) بکار بگیریم.

وی با اشاره به اظهار رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد ناجا، افزود: این سرمایه و توفیق بزرگ را به آحاد فرماندهان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی تبریک می گویم، اظهار رضایت معظم له از عملکرد پلیس، توفیق و برکت بزرگی است اما باید تلاش کنیم این سرمایه بی بدیل و ارزشمند را صیانت کنیم و ارتقاء بخشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نصرت الهی شامل کسانی است که صادقانه، متعهدانه، دلسوزانه و مجدانه برای خدمتگزاری به مردم تلاش می کنند، ادامه داد: همواره باید برای حرکت در مسیر رشد و تعالی برنامه ریزی و اقدام کنیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: تمرکز، برنامه ریزی و تلاش آحاد فرماندهان و کارکنان به هم تراز شدن پلیس با جایگاه و شأن جمهوری اسلامی ایران معطوف شده است؛ اخلاق مداری، اقتدار توأم با هوشمندی باید رویکرد جدی و همگانی در نیروی انتظامی باشد.

به گزارش ایسنا، سردار اشتری با اشاره به وجود برخی ناامنی ها در منطقه، عنوان کرد: دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به کشور هستند و باید در برابر همه تحرکات و توطئه های دشمنان هوشیار و آماده باشیم؛ باید بدانیم که لازمه موفقیت در انجام و اجرای مأموریت ها، داشتن آمادگی صد در صدی همراه با هوشمندی و هوشیاری است.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به گستردگی و تنوع مأموریتی پلیس، عنوان کرد: خوشبختانه با مجاهدت آحاد فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی، امروز این سازمان کارنامه عملکردی مطلوبی دارد و باید تلاش کنیم که موفقیت ها به صورت مستمر و مداوم باشد؛ در این میان “خودصیانتی” باید رویکرد جدی همه نیروهای پلیس باشد، در عین حال باید رویکردی مناسب برای انعکاس اقدامات، عملکرد و کارنامه نیروی انتظامی اتخاذ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتصابات و انتخاب بهترین افراد برای مسئولیت ها، بیان کرد: انتصابات باید بر مبنای “شایسته سالاری” باشد؛ مسئولیت ها باید به افراد مومن، متعهد، متخصص، کارآمد و دارای روحیه ولایی، جهادی و انقلابی واگذار شود.

سردار اشتری در ادامه بر لزوم توجه ویژه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تأکید و عنوان کرد: مردم، قدردان دلسوزان نظام و انقلاب هستند ما نیز باید راه شهدا را ادامه دهیم و فرصت خدمتگزاری را توفیق بدانیم و از هیچ کوششی برای خدمات دهی مطلوب به مردم دریغ نکنیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اهمیت بکارگیری تجهیزات به روز و نوین در مأموریت‌ها، یادآور شد: بر مبنای فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، لازم است اقدامات پژوهشی نیز بر مبنای نیازسنجی مأموریتی و عملیاتی صورت بگیرد و در تزریق تجهیزات نیز بر مبنای نیازهای مأموریتی عمل کنیم.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا در خاتمه عنوان کرد: از زحمات صادقانه و خالصانه آحاد فرماندهان و کارکنان برای پیشبرد اهداف نیروی انتظامی قدردانی می‌کنم، امید است که بتوانیم از فرصت ها بهره مندی حداکثری ببریم.

گفتنی است، در این نشست از برخی از مدیران نمونه نیروی انتظامی تقدیر شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید