معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری منصوب شد

    کد خبر :450123

رئیس سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در حکمی سیدبابک ابراهیمی را به عنوان معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری منصوب کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی در مراسم معارفه معاون راهبردی و توسعه بازار با اشاره به تغییر ساختار این سازمان گفت: رویکرد حاکم در تدوین ساختار جدید رگولاتوری در راستای انتظارات از این نهاد حاکمیتی بوده و با توجه به تغییرات مداوم حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ممکن است در گذر زمان این ساختار نیز بازنگری شود.

وی افزود: شرایط فعلی با چند سال گذشته متفاوت است و هم در عرصه داخلی و هم بین‌المللی نیازهای جدیدی مطرح می‌شود که بخشی از آن باید در رگولاتوری پاسخ داده شود. ظرف یک تا دو سال آینده هیچ کسب و کاری در کشور ایجاد نخواهد شد مگر اینکه رد پایی از ICT در آن باشد. بر همین اساس با تفکرات و ابزار گذشته نمی‌توان پیش رفت و مسئولیت سنگینی به عهده رگولاتوری است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از معاون راهبردی و توسعه بازار این انتظار را دارم در کنار به انجام رساندن روالهای معمول و پاسخگویی به مردم، برای ایجاد تحول دیجیتال زمینه‌سازی کرده و راهبردهای تدوین شده در بخش را عملیاتی کند.

فلاح جوشقانی با تاکید بر اینکه هدف رگولاتوری صرفا کسب درآمد برای دولت نیست، افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، نهاد درآمدی نیست و هدف ما در این مجموعه توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است که امیدوارم معاون راهبردی و توسعه بازار با دانش و تجربه خود، همکاری و استفاده از پتانسیل‌های داخلی و ابزارهای قانونی بتواند آن را محقق کند.

وی تاکید کرد: رگولاتوری بنگاه اقتصادی نیست که دنبال سود و زیان باشد، نگاه و رویکرد رگولاتوری راهبری اقتصادی بخش ICT است و باید متفاوت از نگاه بنگاهداری باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید