بدرقه تیم ملی در کیش «روی هوا»،کی‌روش پیشنهاد جدید را می پذیرد؟

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۱۸
    کد خبر :450051

مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند برای برگزاری مراسم بدرقه، کارلوس کی‎روش را متقاعد کنند تا برنامه اولین جلسه تمرینی تیم ملی در محل برگزاری جام ملت‎ها را تغییر دهد.

برگزاری مراسم بدرقه برای تیم ملی فوتبال و پیش از اعزام این تیم به محل برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا در امارات در برنامه فدراسیون فوتبال قرار دارد.

این برنامه پیش از این برای ۱۴ دی ماه هماهنگ شده بود چرا که قرار بود در این روز ملی پوشان کشورمان به اردوی تدارکاتی خود در قطر پایان داده و به کیش سفر کنند تا از این جزیره راهی امارات شوند اما بازگشت تیم ملی به کشور دو روز زودتر انجام خواهد شد.

بر این اساس قرار است اعضای تیم ملی فوتبال ۱۲ دی ماه قطر را ترک کنند و از جزیره کیش راهی امارات شوند. به همین دلیل برنامه فدراسیون فوتبال برای برگزاری مراسم بدرقه هم در این روز برگزار خواهد شد البته در صورتیکه کارلوس کی روش برای تغییر اولین جلسه تمرینی هماهنگ شده در امارات راضی شود.

طبق برنامه تیم ملی فوتبال ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه وارد جزیره کیش می شود. در همین روز و برای ساعت ۱۴ یک جلسه تمرینی در امارات پیش بینی شده است. این فاصله زمانی عملا برگزاری مراسم بدرقه ای که از طرف فدراسیون فوتبال و کمیته فرهنگی بر روی یک کشتی تفریحی پیش بینی شده است را غیر ممکن می کند.

بر همین اساس قرار بر این شده تا مسئولان فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش که در کنار ملی پوشان در قطر به سر می برد، رایزنی های لازم را داشته باشند تا وی را متقاعد کنند که جلسه تمرینی آن روز به شب موکول کند.

این موضوع در نشستی که امروز با حضور غلامحسین زمان آبادی مشاور مهدی تاج در امور فرهنگی، ابراهیم شکوری سرپرست دبیری فدراسیون و نمایندگان امور بین الملل، حراست و جمعیت حامیان هوادار برگزار شد، بررسی و در مورد آن تصمیم گیری شد. مهدی تاج به دلیل سفر به ارومیه در این نشست حضور نداشت.

به گزارش مهر، فدراسیون فوتبال برای بدرقه تیم ملی مراسم ویژه ای در نظر گرفته است. به گفته زمان آبادی برای برگزاری این برنامه که برای نخستین بار در جزیره کیش و بر روی کشتی برگزارمی شود، تمام هماهنگی لازم انجام شده است با این حال و با توجه به شرایط موجود، برگزاری آن قطعی نیست.

البته با توجه به شناختی که از برنامه ریزی دقیق کی روش برای تمرینات تیم ملی وجود دارد، بعید به نظر می رسد او حاضر شود به درخواست مسئولان فدراسیون برای تغییر زمان تمرین تن بدهد و احتمال لغو این مراسم که مشخص نیست چطور برنامه ریزی شده که با کی روش هماهنگ نیست، وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید