ابراز نگرانی تعدادی از اعضای شورای شهر درباره روند تعیین هیات مدیره همشهری

    کد خبر :449905

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه اخیرا در رابطه با برخی اسامی مطرح شده برای تشکیل تیم مدیریتی جدید همشهری نگرایی هایی ایجاد شده است، گفت: افرادی که هیات مدیره جدید همشهری را تشکیل خواهند داد، باید در تراز مدیریتی چنین مجموعه عریض و طویل و تاثیرگذاری باشند.

علی اعطا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بررسی گزینه‌های عضویت در هیات مدیره موسسه همشهری اظهار کرد: تعدادی از همکاران ما در شورا که مسایل حوزه فرهنگی یا اطلاع رسانی را دنبال می‌کنند، نسبت به روند تصمیم گیری در رابطه با هیات مدیره همشهری، ابراز بی اطلاعی و بعضا نگرانی می‌کنند.

وی تاکید کرد: اخیرا در رابطه با برخی اسامی مطرح شده برای تشکیل تیم مدیریتی جدید نگرانی‌هایی ایجاد شده و نسبت به سازوکار تصمیم گیری، ابهاماتی مطرح است.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه از چگونگی ترکیب هیات مدیره همشهری اطلاع روشنی ندارم، گفت: اما به گمانم باید توجه داشت افرادی که هیات مدیره جدید همشهری را تشکیل خواهند داد، باید در تراز مدیریتی چنین مجموعه عریض و طویل و تاثیرگذاری باشند.

اعطا با بیان اینکه کسانی که منصوب خواهند شد، باید در تراز مدیریتی چنین موسسه ای باشند، اضافه کرد: آنها باید از مقبولیت کافی برخوردار و متناسب با دو مساله کلان موسسه اولا مسایل حوزه بنگاه داری یعنی مالی و منابع انسانی و ثانیا مسایل حوزه سیاست گذاری و مدیریت رسانه ای باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید