تحقیر نتانیاهو توسط معاون وزیر اطلاعات

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ۹:۰۲
    کد خبر :446846

وزارات اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به ماجرای ادعاهای جدید بنیامین نتانیاهو پاسخ داده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ این بار نه ظریف و نه روحانی که یک مقام اطلاعاتی پاسخ ادعاهای جدید بنیامین نتانیاهو را داده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهاراتش درباره ایران ادعا کرده بود که جاسوسان این کشور به طور دوره ای از تاسیسات هستهای ایران بازدید می کنند. ادعایی که سبب شده وزارت اطلاعات ایران حقیقتی تلخ را برای این مقام اسرائیلی باز یادآوری کند.

اینکه در ماه‌های گذشته یک وزیر دولت نتانیاهو به دلیل جاسوسی برای ایران بازداشت شدو به این دلیل نتانیاهو در بین سیاستمداران اطرافش تحت فشار است.

نخست وزیر اسرائیل که اوایل مهر با تکرار ادعاهایش درباره سلاح های هسته ، مرکز قالی شویی تورقوزآباد را مرکز مخفی دپوی سلاح‌های اتمی نامید و به سوژه رسانه‌های دنیا بدل شد ، این بار هم ادعاهایی از این دست داشته و رجزخوانی کرده که تشکیلات اتمی ایران را به سادگی رسد می کنند.

این گفته های او را این بار وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران پاسخ داده است .

در این گفت و گو که در ایسنا با معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات گرفته و منتشر شده است می خوانید:«نتانیاهو حق دارد از این داستان‌سرایی‌ها داشته باشد؛ زیرا او به خاطر لو رفتن جاسوسی وزیر اسرائیل برای جمهوری اسلامی ایران و نفوذ گسترده دستگاه‌های اطلاعاتی ایران در سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تحت شدیدترین فشارهای داخلی و خارجی قرار دارد.»

او یادآورشد:«نتانیاهواخیرا به شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی)دستور داده طی 6 ماه کلیه مقامات سیاسی ، امنیتی و اعضای کنست را از حیث ارتباط با سرویس‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران تحت بررسی‌های چندجانبه اطلاعاتی و امنیتی قراردهد و این دستور بیانگر واقعیاتی است که نیاز به توضیح ندارد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید