فتاح: کنترل تورم موجب کاهش جمعیت ورودی به کمیته‌امداد می‌شود

    کد خبر :446396

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در کنکور سراسری سال جاری، ۱۵۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد، رتبه‌های زیر هزار کسب کردند.

سید پرویز فتاح ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی از حادثه تلخ زلزله کرمانشاه یادکرد و گفت: منزل 2500 نفر از مددجویان کمیته امداد، در زلزله کرمانشاه ویران شد که طی ۹ ماه منازل این افراد را بدون اخذ هیچ هزینه‌ای بازسازی کردیم و اکنون مددجویان در خانه هایشان ساکن هستند.

وی افزود: ۵۰ هزار واحد مسکن مهر در سطح کل کشور به کمیته امداد اختصاص یافته که مشغول ساخت آنها هستیم و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری ۲۰ هزار واحد را تکمیل و در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار دهیم.

رئیس کمیته امداد با ابراز خرسندی از اینکه در کنکور سراسری سال جاری، ۱۵۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش،رتبه‌های زیر هزار کسب کردند، بیان کرد: در کمیته امداد امام خمینی(ره)۳۳۰ هزار نفر دانش‌آموز تحت پوشش داریم.

وی با بیان اینکه اول هر ماه ابتدا مستمری مددجویان پرداخت و پس از آن حقوق کارمندان واریز می‌شود،اظهار کرد: منابع واریزی مستمری مددجویان و حقوق کارمندان کمیته امداد از هم جداست.

وی ادامه داد: ۶۲ درصد از سرپرست خانواده‌های زیر مجموعه کمیته امداد بانوان هستند که ازین مجموعه تاکنون ۳۰۰ هزار زن سرپرست خانوار به کمک کمیته امداد، بیمه شده اند و بعد از آن حقوق کارمندان را واریز می‌کنیم و محل تامین این منابع با یکدیگر متفاوت است و ما حقوق کارمندان مان را از درآمد های کمیته امداد نمی‌پردازیم.

به گزارش ایسنا، فتاح با تاکید بر اینکه کنترل تورم موجب کاهش جمعیت ورودی به کمیته امداد می‌شود،خاطرنشان کرد: سال گذشته توانستیم با اشتغال‌زایی تعداد قابل توجهی از خانوارها را خودکفا کنیم اما در سال جاری ۶۲۰ هزار خانوار به جمعیت کمیته امداد پیوسته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید