جست‌وجوی مخدر گُل در گلخانه‌های البرز

    کد خبر :444458

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز با هشدار به خانواده‌ها و جوانان در خصوص ماده مخدر «گل» گفت: این ماده مخدر دارای خطرات جدی بوده که برخی جوانان ناآگاه به مصرف آن گرایش پیدا کرده اند.

سرهنگ علی عسگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ماده مخدر روان گردان اثرات جبران ناپذیری برای مصرف کنندگان در پی دارد، به همین دلیل طی هفته گذشته با هماهنگی اداره کل جهادکشاورزی استان البرز تمام گلخانه‌های استان البرز بازدید شد و آثاری از کاشت این ماده مخدر یافت نشد.

وی از ابتدای سال تاکنون ۸۶۶۶ کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف و ضبط شده است. این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

عسگری اضافه کرد: از مجموع مواد مخدرکشف شده ۵۱۵۴ کیلو گرم تریاک، ۱۸۰۰ کیلو گرم مرفین، ۶۶۵ کیلوگرم حشیش، ۱۶۳کیلوگرم گراس، ۶۷کیلوگرم هرویین، ۳۰ کیلوگرم شیشه و مابقی سایر مواد مخدر بوده است. با کشف این مواد مخدر ۵۶۹ قاچاقچی، ۸۷۵۰ نفر نگهدارنده، ۲۲۱۰ نفر توزیع کننده و ۱۴هزار نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند. همچنین در این مدت نیز ۳۴ باند قاچاق موادمخدر متلاشی و ۲۱۵ خودرو توقیف و سه قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف شده است.

به گزارش ایسنا،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان البرز، ۱۶۱ مورد مربوط به کنترل محورهای مواصلاتی استان، پاکسازی نقاط آلوده ۲۹۷ مورد و طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۳۲ در محلات انجام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید