وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت احمد فراهانی را تسلیت گفت

    کد خبر :44199

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه در پیامی، درگذشت احمد فراهانی خبرنگار و پژوهشگر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) را تسلیت گفت.
[وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت احمد فراهانی را تسلیت گفت]

به گزارش ایرنا، در متن پیام تسلیت سیدرضا صالحی امیری خطاب به خانواده مرحوم فراهانی آمده است: خبر درگذشت خبرنگار پژوهشگر متعهد، مرحوم احمد فراهانی موجب تالم گردید.
«آن فقید که در دوران دفاع مقدس، با روحیه جهادی به عنوان نیروی داوطلب بسیجی، در جبهه ها حضور یافته بود، در عرصه خبر و اطلاع رسانی نیز منشاء خدمات شایانی در خبرگزاری جمهوری اسلامی شد.»
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این پیام تصریح می کند: اینجانب فقدان این انسان وارسته را به همسر مکرمه، فرزندان برومند و خاندان محترم فراهانی و نیز همکاران خبرگزاری ایرنا صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند متعال در آخرین ساعات ماه مبارک رمضان، رحمت واسعه و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی بازماندگان محترم را مسالت دارم.

زنده یاد احمد فراهانی روز جمعه دوم تیر ماه به علت عارضه مغزی به بیمارستان منتقل و بعد از کمتر از 24 ساعت درگذشت.
مرحوم فراهانی متولد سال 1348 و دارای دو فرزند بود. وی که در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل به عنوان نیروی داوطلب بسیجی حضور داشت، پیش از درگذشت کارشناس خبر و پژوهشگر ایرنا بود.
ریاست سابق دفتر ایرنا در اسلام آباد، مدیر کل اسبق اخبار خارجی ایرنا نیز از جمله مسئولیت هایی بود که مرحوم فراهانی در طول سالهای خدمتش در ایرنا برعهده داشت.
پیکر مرحوم فراهانی فردا(دوشنبه) از مقابل منزل وی تشییع و در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید