نماینده وزیر علوم در هیات امنای دانشگاه مذاهب معرفی شد

    کد خبر :44192

محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی حجت الاسلام سیدمحمدرضا حسینی را به عنوان نماینده خود در هیأت امنای دانشگاه مذاهب اسلامی معرفی کرد.
[نماینده وزیر علوم در هیات امنای دانشگاه مذاهب معرفی شد]

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا ، دانشگاه مذاهب اسلامی روز یک شنبه اعلام کرد که فرهادی به استناد بند ب ماده پنج اساسنامه این دانشگاه از حسینی خواسته است تا بر نحوه اجرای موارد مندرج در ماده6 اساسنامه دانشگاه مذاهب اسلامی نظارت داشته باشد.
وزیر علوم با اشاره به وظایف قانونی مشاور خود همچنین خواستار هماهنگی با مرکز هیات های امنا و هیات های ممیزه و همچنین انطباق مصوبات هیات امنا با قوانین و مقررات مربوطه شده و از حسینی خواسته تا به طور مستمر گزارشی از عملکرد 6 ماهه را به مرکز هیات های امناء و هیات های ممیزه وزارت خانه ارائه کند.
حسینی در بهمن سال 94 به عنوان مشاور امور روحانیت وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده بود تا با بهره گیری از تمامی امکانات در برقراری ارتباط سازنده با مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعت، حوزه های علمیه و شخصیت های روحانی تلاش کند و به معرفی فعالیت های مثبت وزارتخانه بپردازد.
تا قبل از این حکم سیدمحمد میرحسینی نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هیئت امنای دانشگاه مذاهب اسلامی بود.
دانشگاه مذاهب اسلامی وابسته به مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی است و آیت الله محسن اراکی ریاست هیات امنای این دانشگاه را به عهده دارد.
اراکی اواخر دیماه سال گذشته حجت الاسلام محمدحسین مختاری را به عنوان رئیس جدید دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید