«کل به جز» صداگذاری می‌شود

وحید حسینی کارگردان فیلم کوتاه از انجام مرحله صداگذاری «کل به جز» و ساخت موسیقی این اثر گفت.

وحید حسینی کارگردان عرصه فیلم کوتاه درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی فیلمبرداری فیلم کوتاه ۱۲ دقیقه ای با عنوان «کل به جز» را به پایان رسانده ایم و این روزها مراحل صداگذاری توسط حسین قورچیان، ساخت موسیقی توسط مهران پورمندان و اصلاح رنگ آن سپری می شود.

وی افزود: این فیلم کوتاه روایت سرنگونی مجسمه آهنی یک دیکتاتور است که بعد از ذوب شدن در قالب اشیایی کوچک تکثیر شده و به حیات خود در زندگی مردم ادامه می دهد.

این کارگردان بیان کرد: بعد از ساخت فیلم کوتاه پیشین ام با عنوان «خاطرات مخدوش یک دریاچه» که سال گذشته در گروه «هنر و تجربه» اکران شد تصمیم به ساخت این اثر گرفتم و «کل به جز» هم در همان فضای تجربی قرار دارد. در واقع این فیلم ادامه منطقی فضا و اتمسفر خاصی است که در فیلم «خاطرات مخدوش یک دریاچه» ایجاد شده بود.

حسینی ادامه داد: ساخت «کل به جز» جزو دغدغه های من بود، این را هم باید بگویم فضایی که هم اکنون من در آن مشغول به کار هستم فضای رایجی در سینمای ایران نیست. این را هم باید عنوان کنم که «کل به جز» فیلمی لازمان و لامکان است یعنی قصه آن در همه زمان و همه وقت می تواند اتفاق بیفتد.

این کارگردان در پایان با اشاره به دیگر فعالیت هایش گفت: به تازگی نگارش چند فیلمنامه را به پایان رسانده ام و مشغول مذاکره برای پیدا کردن تهیه کننده و سرمایه گذار هستم، یکی از این فیلمنامه ها با عنوان «گسل» درباره سفر اُدیسه ای ۲ جوان است که می خواهند به خارج از کشور بروند ولی به دلایلی در مرز متوقف می شوند.

عوامل فیلم کوتاه «کل به جز» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سید وحید حسینی نامی، تصویربردار: سعید محمد پناه، صدابردار: علی صفایی فر، طراح تولید و مدیر هنری: نوید نامی، عکاس: مهسا جمالی، دستیار کارگردان: علی همراز، مجری طرح: شهرام شهنازیان، مدیر تدارکات: رضا فتحی، تدوین: سید وحید حسینی نامی،جلوه های ویژه رایانه ای: روزبه شمشیری، صداگذار: حسین قورچیان، موسیقی: مهران پورمندان، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید