پوچتینو: حالا با روحیه‌ای بهتر به مصاف بارسلونا می‌رویم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۱
    کد خبر :437939

سرمربی تاتنهام از روحیه گرفتن مردانش برای مصاف سخت با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پس از پیروزی 2 بر صفر شاگردانش مقابل لسترسیتی در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، ابراز رضایت کرد به خصوص از این بابت که به مردانش برای مصاف با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا روحیه می‌دهد.

پوچتینو که تیمش برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید بارسلونا را در نوکمپ شکست دهد به شبکه BT Sport گفت: تیم مهمترین چیز است. امشب کایل واکر پیترز مسئولیت‌‌ پذیرفت و به زمین بازی رفت. اگر تریپیه و اوریه آماده نباشند، کایل آماده بازی کردن است. او بازیکن بزرگی است، جوان است اما اگر به او نیاز پیدا کنیم می‌تواند بهترین عملکردش را ارائه کند.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام که تیمش اکنون 6 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد، ادامه داد: کلی بازی مانده است که باید انجام شود. ما هنوز نیمه اول فصل را هم به پایان نرسانده‌ایم. به هر حال عملکرد بازیکنان ما منسجم بود. من بسیار خوشحالم چون این پیروزی به ما برای مصاف با بارسلونا روحیه می‌دهد. تیم من اعتماد به نفس لازم را دارد. حالا فاصله ما با صدرنشینان جدول 5 یا 6 امتیاز است که اگر آن را با فاصله‌ای که فصل گذشته در همین مقطع داشتیم مقایسه کنید می‌بینید که وضعیت‌‌مان بهتر است. با این حال کم شدن فاصله هیچ معنای خاصی ندارد چون زمان زیادی تا پایان فصل مانده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید