ماجراهای یک بچه زنبور دروغگو روی صحنه نمایش

    کد خبر :435410

نمایش «مزه دروغ تلخه!» به کارگردانی سمیرا یزدان‌پژو اجرای عمومی خود را در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد.

«مزه دروغ تلخه!» به کارگردانی سمیرا یزدان پژو که به بیان مفاهیم مهارتی‌ رفتاری به مخاطبان خردسال و بزرگسال می پردازد از روز گذشته ۱۳ آذرماه اجرای عمومی خود را در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد.

این نمایش عروسکی که از آثار بخش «نسل نو» حمایت از استعدادهای جوان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری است‌، داستان بچه زنبوری را روایت می‌کند که به دلیل دروغ‌گویی دچار مشکلاتی می‌شود. بچه زنبور که به دروغ‌گویی عادت کرده است روزی متوجه تلخ شدن عسل‌هایش به دلیل همین رفتار ناشایست می‌شود. به توصیه‌ ملخ پیر، این زنبور راهی دشت می‌شود تا با پیدا کردن یک گل بتواند زندگی را به روال عادی برگرداند. در این بین او راست‌گویی را پیشه می‌کند و با گذشتن از برخی موانع سعی دارد اشتباهاتش را دنبال کند.

افتتاحیه این نمایش که عروسک‌گردانی آن را عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، ریحانه باغبادی و سامان فرشیدنیا برعهده دارند با حضور مجید قناد همراه بود.

دیگر عوامل این نمایش امیرحسین انصافی ترانه‌سرا و آهنگساز، علیرضا حسین‌پور، نگار شاه‌علی، زهرا شیخ‌الحکمایی و سمیرا یزدان‌پژو دکور، محمدرضا شاملوفرد طراح نور نمایش، سمیرا یزدان‌پژو، علی محمدی و تینا توکلی سازنده‌ عروسک هستند.

این نمایش همه روزه تا آخر دی ساعت ۱۶:۳۰ پذیرای علاقه‌مندان در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید