تغییر رنگ پل طبیعت همزمان با روز جهانی “معلولان”

    کد خبر :433492

همزمان روز جهانی “بزرگداشت معلولین” در شب دوازدهم آذر از ساعت ۲۱ الی ۲۴ رنگ پل طبیعت با پیام ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیتهای مختلف و افزایش آگاهیهایی که می‌بایست به مسئله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زندگی منتج شودبه رنگ آبی در می‌آید.

از سال۱۹۹۲ که روز سوم دسامبر از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز معلول اعلام شد هر سال در سراسر دنیا موسسات خیریه و دست اندرکاران این حوزه تلاش می کنند تا آگاهی همه اقشار جامعه را در این خصوص ارتقاء دهند.

بنابراین با درخواست خیریه معلولین بچه های آسمان که با بیست سال سابقه حمایت و نگهداری از ۴۰۰ معلول بی سرپرست را در کارنامه خود دارند در بیست و ششمین سالروز این نامگذاری، پل طبیعت به عنوان یکی از نمادهای شاخص تهران به رنگ آبی تغییر رنگ می‌یابد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد، خیریه بچه‌های آسمان با شعار “ما به پشتوانه دستان پر مهر شما توانستیم سالها با بالاترین کیفیت در نگهداری و توانبخشی به معلولان بی‌سرپرست تلاش کنیم” با سابقه ۲۰ ساله در کنار دیگر ارگان‌ها نسبت به خدمتگذاری به معلولان تلاش می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید