دلیل کم‌کاری ستاره اسکندری در سینما

    کد خبر :431373

ستاره اسکندری درباره کم‌کاری خود در سینما و همچنین حضورش در فیلم “سرو زیر آب” صحبت کرد.

ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که هم اکنون اکران فیلم “سرو زیر آب” را پشت سر می‌گذارد درباره دلیل کم کاری خود در عرصه سینما طی سالهای جاری گفت: واقعیت امر اینکه من در سینما کمرنگ و یا کم کار شده‌ام را باید از تهیه کنندگان پرسید. زیرا خودم هم نمی دانم چرا باید طی این سالها تا این حد کم کار باشم.

وی در همین راستا ادامه داد: این دوری من از سینما خواسته من نیست زیرا طی سالهای گذشته بارها بازی در نقش‌های متفاوت در آثار سینمای هنر و تجربه را تجربه کرده‌ام و این مساله نشان می‌دهد که اتفاقاً خود من به شد علاقمند حضور در سینما هستم.

وی درباره اینکه یک بازیگر چگونه می‌تواند همواره در عرصه سینما موفق باشد اضافه کرد: بازیگری چه در سینما و چه در تلویزیون به پیشنهادات کارگردان و تهیه کننده و چگونگی نقش بستگی دارد. وقتی پیشنهادی ارائه می‌شود از آن پس بازیگر باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد آن نقش را بازی کند یا نه.

بازیگر فیلم نرگس در همین رابطه ادامه داد: آثاری که من در سینما بازی کرده‌ام که طی سالهای گذشته آثار کمی هم بوده نتیجه انتخاب‌های من بر اساس پیشنهادات بوده که سعی داشتم آثاری را انتخاب کنم که از لحاظ هنری و حرفه‌ای مناسب و معتبر باشند.

بازیگر فیلم “خانه کاغذی” درباره بازی خود در فیلم “سرو زیر آب” تاکید کرد: کاراکتر من در فیلم سرو زیر آب شخصیت جذاب و جالبی است که من به آن علاقه زیادی دارم. در واقع نقش من در سرو زیر آب بیانگر و نمود تمام تمام زنانی که در زمان هشت سال دفاع مقدس غم و اندوه زیادی را در سینه خود حبس کرده‌اند. همین بزرگترین دلیلی است که نقشم کم دیالوگ و به نوعی ساکت است.

اسکندری با تاکید بر محتوای والای فیلم سرو زیر آب خاطرنشان کرد: هیچگاه اهمیت یک نقش را نمی توان با تعداد خط دیالوگش محک زد. به عنوان مثال نقشم در سرو زیر آب به شدت تاثیرگذار و مهم است و البته من از همان ابتدا هم بازیگری نبودم که بنا به میزان دیالوگ نقش را انتخاب کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید