خارجی های استقلال بی کیفیت هستند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۵۱
    کد خبر :430248

مدافع پیشین استقلال گفت: خارجی های این بی کیفیت و داغون هستند و هیچ عملکرد مثبتی در استقلال نداشته اند.

به گزارش مهر، حنیف عمران زاده در حاشیه دیدار استقلال برابر صنعت نفت آبادان گفت: امروز قرار است از من و بهروز پرورش خواه تجلیل به عمل بیاید و خوشحالم که این کار مدتها است که در استقلال انجام می گیرد و این می تواند به پیشکسوتان روحیه خوبی بدهد.

وی افزود: البته از من، قدیمی تر و با تجربه تر وجو د دارد ولی من هم خوشحالم که به عنوان یک استقلالی قدیمی که سالها در این تیم بوده ام قرار است که از من تجلیل به عمل آید.

حنیف عمران زاده در خصوص عملکرد استقلال در نیم فصل اول گفت: متاسفانه این تیم نوسان زیادی داشته و نتوانسته یک روند ثابت را ادامه دهد. این تیم هنوز ترکیب اصلی خود را نشناخته و ما شاهد هستیم آبی پوشان در هر بازی با یک ترکیب به میدان می روند و این برای استقلال خوب نیست زیرا بازیکنان در کنار یکدیگر به یک هماهنگی کامل نمی رسند.

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد خارجی های تیم را در طول نیم فصل چگونه ارزیابی می کنید گفت: متاسفانه باید بگویم خارجی های استقلال داغون و بی کیفیت هستند و حضور آنها در استقلال هیچ نتیجه مثبتی برای تیم نداشته و امیدواریم هر چه زودتر آنها از استقلال رفته و بازیکنان با کیفیتی جایگزین آنها شود.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که امیدی به استقلال هست که این تیم تا پایان فصل خود را به صدرجدول برساند یا خیر گفت: باید صادقانه بگویم که اگر با همین روند نیم فصل دوم را آغاز کند هیچ امیدی به این تیم نخواهد بود و آبی پوشان نمی توانند خود را به صدرجدول برسانند.

حنیف عمران زاده تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است. بنابراین به بازیکنان بزرگ هم نیاز دارد و باید در نیم فصل چند مهره بی کیفیت از این تیم رفته و بازیکنانی جایگزین آنان شوند که قابلیت فنی بالایی داشته باشند.

وی در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال می تواند در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته باشد گفت: آبی پوشان در گروه بسیار سختی قرار گرفته اند و با تیم هایی همگروه هستند که از نفرات خارجی خوب سود می برد و بازیکنان با تجربه ای در اختیار دارند و اگر استقلال بخواهد با همین نفراتی که در حال حاضر در اختیار دارد پای به لیگ قهرمانان بگذارد مطمئنا نتیجه قابل قبولی کسب نخواهد کرد و شرایط برای این تیم سخت خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید