چه خبر از سریال‌های جدید شبکه سه؟

    کد خبر :430185

شبکه سه سیما سریال‌های متفاوتی برای تولید و پخش در نظر گرفته است که از کیفیت مطلوبی برخوردارند. در ادامه می‌توانید گزارشی کوتاه را درباره این سریال‌ها بخوانید؛

«ستایش۳»

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ستایش» حدود۸۰ در صد تصویربرداری پیش رفته و تدوین آن نیز همزمان در حال انجام است. عوامل تولید این مجموعه به شمال کشور سفر می‌کنند تا سکانس‌های مربوط به این بخش از سریال نیز فیلمبرداری شود.

شروع داستان ستایش، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد. فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده که نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است.

گفتنی است؛ فصل سوم ستایش با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد.

فصل سوم ستایش مجموعه‌ای است که مطابق با زمانه خود پیش رفته و در عین حال برای خانواده ارزش و اهمیت قائل است. فصل ۱ و ۲ «ستایش» در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد و فصل سوم آخرین فصل سریال است.

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوودنژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی و شهرام پوراسد از جمله بازیگران این مجموعه هستند. تصویربرداری «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب از دهم فروردین ماه در تهران آغاز شد.

«لحظه گرگ و میش»

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» که قرار است در ۵۰ قسمت روانه آنتن شبکه سه سیما شود، به اتمام رسیده و تدوین آن نیز به صورت همزمان انجام شده است.

تصویربرداری فاز اول «لحظه گرگ و میش» که در دهه ۶۰ و ۷۰ می‌گذرد، به تهیه کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان اواخر سال گذشته به پایان رسید و گروه تولید تصویربرداری فاز دوم این مجموعه را که به سال‌های دهه ۸۰ مربوط می‌شود، به پایان رساندند.

داستان این مجموعه تلویزیونی روایتگر فراز و فرود زندگی خانواده‌های اصیل در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است، روایتی که از دهه شصت آغاز شده و حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی … را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

عوامل «لحظه گرگ و میش» عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: همایون اسعدیان، مدیر برنامه ریزی: مریم هژیروند، دستیاران کارگردان: پگاه جهاندار، مهدی فهیمی، میلاد خزایی، امیر جعفر جنیدی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مدیر فیلمبرداری: سهیل نوروزی، دستیاران: مهدی ابراهیمی، هادی رمضانی، آرمین عجزی، سید محسن حسینی، امیر احمدی، مدیر صدابرداری: ساسان نخعی و…

بازیگران: فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی نژاد، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، المیرا دهقانی، ناصر سجادی حسینی، پانیذ برزعلی، نیما نادری، مدیا ذاکری، پاشا رستمی، رها خدایاری، مهرنوش مسعودیان، اروین گالستیان، آیدا نامجو، مهدی ملاک و …

«بهترین سال‌های زندگی ما»

سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید برای شبکه سوم سیما آماده می شود.

این سریال به نویسندگی جابر قاسمعلی، یک درام تاریخی عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می‌شود.

این سریال در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما تولید می‌شود. داستان مجموعه در دهه ۳۰ روایت می‌شود و قصه‌ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می‌رسد. تنوع جغرافیایی لوکیشن‌های این سریال از جمله ویژگی‌های آن است.

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، رحیم نوروزی، الهام طهموری، شهرام قائدی، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، افشین سنگچاپ، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، شهروز ابراهیمی، وحید شیخ زاده، بهراد خرازی، فرج الله گلسفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و … در این سریال بازی دارند.

این بازیگران در فاز نخست بازی دارند و در جریان ضبط دیگر مقاطع قصه چهره‌های شناخته شده دیگری نیز به گروه خواهند پیوست.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یارمحمد سیستانی برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال کشور می‌رود تا شغل ماهیگیری را پیشه کند. او که نمی‌داند ماهیگیریِ آن منطقه در سلطه گردنکشی به نام تراب است، به دریا می‌زند و مقابل تراب می‌ایستد. وارش بیوه جواد که سال‌ها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاوری یارمحمد دل به او می‌بندد و به تراب جواب رد می‌دهد. تراب نقشه‌ای می‌چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما اتفاقی که هیچکس انتظارش را نمی‌کشد، از راه رسیده و سرنوشت آدم‌ها را به هم پیوند می‌زند.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مجری طرح: محمدکامبیز دارابی، مدیرتصویربرداری: محمد ناصری، طراح صحنه، دکور و لباس: حسن روح پروری، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح گریم: داریوش صالحیان، تدوینگر: حسین غضنفری، مدیر تولید: رحیم بیابانی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: شهاب نجفی، برنامه ریز: حبیب قلی زاده، دستیار یک کارگردان: محسن حسن پور، تصویربردار: فردین ناصری، منشی صحنه: محبوبه نظری، عکاس: علی یعقوبی، مدیر تدارکات: علی بهره‌مند.

«سرباز»

سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که اخیراً ضبط قسمت‌هایی از آن در کربلا به پایان رسیده، ادامه تصویربرداری­‌اش را در لوکیشن جدیدی واقع در محله کیانشهر از سر گرفته است.

تاکنون بازیگران زیادی از جمله آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا تیموریان، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، کوروش تهامی، نیما شعبان‌نژاد، علی هاشمی، افسانه کمالی، فرحناز منافی‌ظاهر، جواد خواجوی، مهتاب ثروتی و … مقابل دوربین «سرباز» رفته اند و بازیگران دیگر نیز طی ماه‌های آتی به این پروژه خواهند پیوست.

این سریال محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و ستاد کل نیرو‌های مسلح (قرارگاه مهارت‌آموزی) است و در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

«آچمز»

سریال «آچمز» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، نویسندگی سعید فرهادی و تهیه‌کنندگی حسین آقاهرندی برای پخش از شبکه سه آماده می‌شود.

این سریال قرار است در ۳۰ قسمت با موضوعاتی نظیر اشتغال جوانان، بحران آب، فساد‌های اداری و … برای شبکه سه سیما تولید شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید