پاسخ توخل به اعتراضات کلوپ: من هم بازی‌های بزرگ را می‌بازم عصبانی می‌شوم!

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۴
    کد خبر :430041

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پاسخ اظهارات اخیر همتای آلمانی‌اش در لیورپول درباره قضاوت بازی دو تیم در لیگ قهرمانان را داد.

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول باخت 2 بر یک شاگردانش در خانه پاری‌سن‌ژرمن را به نحوه قضاوت داور لهستانی بازی ژیمون مارسینیاک نسبت داد و گفت که او از اخراج بازیکن حریف خودداری کرده است و بالعکس در مورد خطاهای بازیکنان او سختگیری کرده است.

توماس توخل سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در پاسخ به ادعاهای همتایش در لیورپول گفت: من فکر نمی‌کنم که موضوع داوری آنقدرها مهم بوده باشد. ما 5 دقیقه وقت تلف شده برای بازی داشتیم و بازیکنان‌مان هدف خطاهای فراوانی واقع شدند. تیمی که یک گل عقب است نیازی به خطا کردن ندارد اما حریف در 5 دقیقه 10 بار مرتکب خطا شد. شما فکر می‌کنید که این قانون در بازی مهمی مانند بازی امشب برعکس است؟ من هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده‌ام که تیمی که برای زدن گل تساوی عجله دارد اینقدر مرتکب خطا شود. من حتی نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم چون به نظر من این موضوع ارزش صحبت کردن ندارد.

سرمربی آلمانی PSG افزود: من هم زمانی که بازی‌های بزرگ را می بازم عصبانی می‌شوم و درباره موضوعاتی صحبت می‌کنم تا توجه مردم را از تیم خودم منحرف کنم. من هم این کارها را می‌کنم اما (نارضایتی کلوپ) مشکل من نیست. شما باید درباره این موضوع از خود او سؤال بپرسید اما من هم شنیده‌ام که او نظرش را گفته است و مشکلی نیست. من درباره بازی حرف می‌زنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید