شفر هنوز ارنج خود را پیدا نکرده، استقلال می‌تواند صعود کند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۵
    کد خبر :429893

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه بعد از گذشت ۱۳ هفته، سرمربی استقلال هنوز ترکیب اصلی خود را پیدا نکرده است.

ایمان عالمی در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی راحتی برای آبی‌پوشان نخواهد بود، اگرچه استقلال با یک برد ضعیف مقابل هم‌نام اهوازی خود تا حدودی شرایطش بهتر شد، اما این تیم هنوز به یک تیم آرمانی تبدیل نشده و نمی‌دانم چقدر دیگر این کار برای سرمربی زمان می‌خواهد.

وی تأکید کرد: شفر هنوز به ترکیب اصلی خود دست پیدا نکرده و نتوانسته در طول ۱۳ هفته یک ترکیب ثابت را به میدان بفرستد، این یکی از مشکلات بزرگ استقلال در این فصل بوده و نمی‌دانم چه زمانی این معضل برطرف خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: صنعت نفت در دو هفته اخیر بازی‌های بهتری از خود ارائه داده و توانسته به امتیاز خود دست پیدا کند اما این دیدار تفکرات خودش را دارد و هر تیمی که بتواند مالکیت بیشتری بر توپ و زمین داشته باشد، مطمئناً در پایان هم موفق خواهد بود.

عالمی تصریح کرد: استقلال در بازی قبل خود هم‌نام اهوازی را شکست داد و به سه امتیاز حساس دست پیدا کرد ولی این دیدار برای او بسیار مشکل خواهد بود، زیرا صنعت نفت از مهاجمان خوبی سود می‌برد که در ضد حمله‌ها بارها توانسته‌اند دروازه حریفانشان را باز کنند. در این راستا مدافعان استقلال باید هوشیار باشند که توسط ضد حمله، دروازه استقلال باز نشود.

وی بیان کرد: هر چقدر که صنعت نفت در فاز حمله پرقدرت است، اما نقاط ضعفی در خط دفاع دارد که مهاجمان استقلال می‌توانند از آن به بهترین نحو استفاده کرده و در تهران دروازه صنعت نفت را باز کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از تغییرات پی‌درپی در ترکیب استقلال گفت: روح‌الله باقری در بازی قبل مقابل استقلال خوزستان گلزنی کرد و من امیدوارم در این بازی هم اگر در ترکیب قرار بگیرد، بتواند برای استقلال مثمر ثمر باشد. یکی از ایراداتی که این روزها به استقلال گرفته می‌شود، تغییرات پی‌درپی در ترکیب این تیم است که متأسفانه به استقلال ضربه بزرگ زده و نمی‌دانم چرا شفر پس از گذشت ۱۳ هفته، هنوز نتوانسته ترکیب اصلی خود را به دست بیاورد و هر بازی با یک ارنج به میدان می‌رود.

عالمی در ادامه گفت: به نیم فصل نزدیک می‌شویم، اگر آبی‌پوشان بخواهند در دور برگشت قدرت خود را به رخ حریفان بکشند، باید نفرات خوبی را جذب کرده تا بتوانند در نیم فصل دوم که همزمان با دیدارهای لیگ قهرمانان آسیاست، نتایج قابل قبولی کسب کنند. متأسفانه این روزها یک مسئله بزرگ در استقلال به‌وجود آمده و آن، این است هر بازیکنی که گل می‌زند، در بازی بعد در ترکیب حضور ندارد و علت این را هنوز کسی متوجه نشده است.

به گزارش مهر ،پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: روزهای حساسی در فصل نقل و انتقالات برای استقلال در پیش است. در این روزها باید کمیته فنی نظرات خود را برای جذب بازیکن به سرمربی تیم ارائه کند تا هر دو بتوانند در کنار یکدیگر، بهترین‌ها را برای استقلال انتخاب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال در لیگ قهرمانان در یک گروه سخت قرار گرفته و اگر قرار است به فکر قهرمانی در این دوره از مسابقات باشد، باید راهکار خوبی بیندیشد، بازیکنان خوبی را جذب کرده و نفراتی را که نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، از لیست خود خارج کرده تا بتواند با اضافه کردن بازیکنان باکیفیت، در دو جبهه لیگ برتر و لیگ قهرمانان موفق باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید