همدانی: استقلال برای حضور پر قدرت در آسیا خیلی کار دارد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰
    کد خبر :429858

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال با روزهای اوجش فاصله زیادی دارد و بی تعارف باید بگویم با این تیم نمی‌توان در آسیا حرفی برای گفتن داشت.

ستار همدانی اظهار داشت: تعطیلات چند روزه فرصت خوبی بود که شفر تا حدودی از آن بهره برد و این استقلال نسبت به قبل از تعطیلات اندکی بهتر شده. اما این استقلال کجا و استقلال اصلی کجا. این تیم برای رسیدن به روزهای اوج خودش خیلی کار دارد.

وی با اشاره به حضور این تیم در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: بی تعارف بگویم با این تیم در این گروه آسیایی نمی توان حرف زیادی برای گفتن داشت. حتما باید تیم در نیم فصل تقویت شود وگرنه اتفاقات خوبی در آسیا انتظار تیم شفر را نمی کشد.

مربی سابق آبی پوشان تصریح کرد: فقط امیدوارم مدیران استقلال مراقب باشند تا اشتباهات نقل و انتقالاتی ابتدای فصل در نیم فصل هم تکرار نشود. دیگر برای نقل و انتقالات جای آزمون و خطا نیست. امیدوارم بازیکنانی به استقلال نیاورند که تا پایان فصل بگویند زمان می خواهد جا بیفتد. باید بازیکنی به بیاورند که از همان روز اول بتواند توانایی اش را نشان دهد. بازیکنانی که به کار استقلال بیایند نه این که استقلال به آنها کمک کند که شناخته شوند.

همدانی در ادامه بیان داشت: شاید خیلی ها بگویند استقلال فصل قبل هم در گروه مرگ قرار داشت و صدرنشین شد. اما باید این نکته را یادآوری کنم که فصل گذشته استقلال پر از مهره های تعیین کننده بود. تیم فصل گذشته به راحتی خلق موقعیت می کرد و مهاجم تمام کننده نداشت، اضافه شدن تیام تیم را تکمیل کرد. اما در این فصل دریغ از موقعیت سازی.

به گزارش مهر ،وی افزود: نمی خواهم توانایی های وریا غفوری را زیر سئوال ببرم اما انصافا برای تیمی مثل استقلال خوب نیست که همه امیدش در ساقهای وریا باشد. وریا حمله کند، وریا سانتر کند، وریا پاس بدهد، وریا گل بسازد، وریا گل بزند و… ما در این تیم تنوع تاکتیکی و خلاقیت های فردی در حداقل ممکن می بینیم.

مدافع پیشین استقلال در خصوص بازی این هفته مقابل صنعت نفت بیان داشت: فقط این را می گویم که شفر و بازیکنان باید این بازی را خیلی جدی بگیرند. وگرنه صنعت نفت از تهران دست خالی باز نخواهد گشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید