بزرگان اصول گرا مرز بندی خودرا با عناصر خودسر مشخص کنند

  • سیاسی
  • شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ ۱۳:۵۴
    کد خبر :42964

از اتفاقات پيش آمده در راهپيمايي روز قدس مخصوصا توهین به دکتر روحانی و مقایسه ایشان با بنی صدر خائن واقعا متاسف شدم.

به گزارش خبرنگار بازتاب، حجت‌الاسلام احمد مازنی در کانال تلگرامی خود در واکنش به توهین علیه رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس نوشت: ‏بزرگان اصولگرا مرزبندی خود را با عناصر خودسر مشخص کنند.

مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام نهادند، تحقق این شعار به آرامش نیاز دارد.
خود ایشان در ضیافت افطاری و در مورد برنامه های دولت دوازدهم فرمودند مخاطب این باید ها خود رییس جمهور هستند، خوب رئیس جمهور برای تحقق این باید ها به همدلی و همکاری نیاز دارد، اگر همه نیروها با هم و شبانه روزی کار کنند مشکلات کشور به سختی حل خواهد شد چه رسد به این که عده ای چوب لای چرخ دولت بگذارند.
همین چند روز قبل گروهک داعش به خانه ملت و حرم امام خمینی تجاوز کرد، آمریکایی ها و حامیان مرتجع شان در منطقه برای ما شاخ و شانه می کشند، برای مقابله با این تهدید ها به همبستگی ملی نیاز داریم.
از سوی دیگر روزهای خدا مانند 22 بهمن، روز قدس و مانند آن متعلق به همه مردم است نه یک حزب و جناح خاص، اگر واقعا عده ای با رییس جمهور مخالفند از وزارت کشور مجوز بگیرند علیه رییس جمهور راهپیمایی کنند، البته به طرفداران رییس جمهور هم مجوز راهپیمایی بدهند اما سوء استفاده جناحی از راهپیمایی روز قدس و 22 بهمن خیانت به آرمان های این دو یوم الله است.
بنده معتقدم اکثریت قریب به اتفاق بزرگان اصول گرا و حامیان این جریان با این روش های غلط مخالفند، اما دود این اعمال زشت به چشم همه اصول گرایان می رود، و این تند روی ها عاقبت خوشی ندارد.
لذا به اصول گرایان پیشنهاد می کنم از این افراد خودسر اعلام برائت کنند و هم چنان که اصلاح طلبان با هشتک مخصوصی از روحانی اعلام حمایت کردند اصول گرایان نیز از رفتار موهن عناصر خودسر به صورت گسترده اعلام انزجار کنند تا زمینه گفتگوی ملی برای همکاری دوجناح در جهت منافع ملی و حل مشکلات کشور فراهم شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید