دی‌فرانچسکو: با تکرار اشتباهات مشابه داریم کار خودمان را سخت می‌کنیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷
    کد خبر :429374

سرمربی تیم فوتبال رم از بازی ضعیف شاگردانش مقابل رئال مادرید که منجر به شکست خانگی آنها شد انتقاد کرد.

تیم فوتبال رم هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با یک شکست خانگی 2 بر صفر مقابل رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها به پایان رساند. با وجود این شکست، رم به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد (با توجه به شکست خانگی زسکا مسکوی رده سومی مقابل ویکتوریا پلژن) اما در مرحله بعد هم شانسی برای رسیدن به صدر جدول ندارد.

اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، سرمربی جالوروسی در پایان مسابقه گفت: اگر اشتباهات فردی را کنار بگذاریم، با توجه به این واقعیت که ما امروز کلی از بازیکنان مهم تیم‌مان را در اختیار نداشتیم و با تیمی جوان به میدان رفته بودیم، رویکرد تیم خوب بود. با این حال ما نمی‌توانیم به تکرار یکسری اشتباهات مشابه ادامه دهیم. هر باری که ما گل خوردیم، به کلی قافیه را می‌بازیم و روحیه‌مان نابود می‌شود. همین موضوع مرا خیلی عصبانی می‌کند، آنقدر عصبانی که نمی‌توانم آن را توصیف کنم. وقتی شما مقابل تیمی مانند رئال مادرید اینقدر خوب بازی می‌کنید، نباید به محض خوردن گل همه چیز را رها کنید.

به گزارش تسنیم ،دی‌فرانچسکو افزود: اگر بازی را دیده باشید، اولین اشتباه بزرگ از جانب فاتزیو بود که معمولاً مرتکب چنین اشتباهاتی نمی‌شود. تعدادی از بازیکنان باتجربه‌تر ما هم مرتکب اشتباه می‌شوند. بازیکنان جوان‌تر هم آنقدر ذوق زده هستند که گاهی اوقات ممکن است در تصمیم‌گیری‌های‌شان اشتباه کنند. چیزی که مرا واقعاً ناراحت می‌کند این است که روی دو ضدحمله دو گل خوردیم، ضدحملاتی که در ادامه کرنرهای ما شکل گرفت.چنین اتفاقاتی در فوتبال کشنده است. ما نباید مرتکب چنین اشتباهاتی شویم.

سرمربی رم در پاسخ به سؤالی درباره بازی ضعیف برخی از بازیکنانش به خصوص چنگیز اوندر که یک موقعیت مسلم گلزنی را از فاصله یک متری دروازه به هدر داد، تأکید کرد: از من هفت یا هشت بار این سؤال پرسیده شده است که ما برای تعییر این وضعیت چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و این یک سؤال یک میلیون دلاری است. من به بازیکنانم بارها گفته‌ام که یک بازی را می‌توان در دقیقه 90 برد یا مساوی کرد. در عوض تیم ما 30 دقیقه به پایان تسلیم می‌شود، طوری که انگار دقیقه آخر بازی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید