واکنش خورشیدی‌فر به بازگشت دوباره کیانوش رستمی به تیم ملی وزنه‌برداری

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۳
    کد خبر :429340

مربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد اینکه گفته می‌شود کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی بازخواهد گشت، گفت: شنیده‌ام در این خصوص روز شنبه جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

علی‌اکبر خورشیدی‌فر، مربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد اینکه گفته می‌شود کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی بازمی‌گردد، اظهار داشت: من در مسیر تهران هستم و خیلی از تصمیماتی که اتخاذ شده اطلاعی ندارم. فقط شنیده‌ام در این خصوص قرار است روز شنبه نشستی برگزار شود. بهتر است سرمربی تیم ملی توضیحات لازم در مورد وضعیت کیانوش رستمی را بدهد.

وی در مورد تیم اعزامی به کاپ قطر تاکید کرد: نام سلیمانی، تیموری، زارعی و آقایی از قبل برای شرکت در این رقابت‌ها مشخص شده بود، البته فکر می‌کنم باز هم می‌شود لیست را تغییر داد. این تیم قرار است 28 آذر در کاپ قطر شرکت کند. این رقابت‌ها دومین مسابقه گزینشی المپیک است.

به گزارش تسنیم ،خورشیدی‌فر در مورد مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: با شیوه جدید، یک قهرمان باید حداقل در 6 مسابقه گزینشی شرکت کند تا بتواند سهمیه المپیک را به دست بیاورد. ما امسال علاوه بر جهانی ترکمنستان و کاپ قطر، مسابقات تایلند و چین را هم در پیش داریم، ضمن اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا هم گزینشی المپیک محسوب می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید