همکاری با یک غیرجودویی برای ما جودوکاران مشکل است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱
    کد خبر :429285

رئیس هیئت جودو استان لرستان در خصوص تغییر و تحولات فدراسیون جودو در آینده نزدیک گفت: اگر افرادی بیایند که کارآیی و عملکرد مناسبی نداشته باشند، جودو مجددا به روزهای ناخوش خود بازخواهد گشت.

هادی کردی اظهار داشت: به عنوان نماینده جودوی استانی که همیشه جزو بهترین های جودوی ایران بوده، باید تاکید کنم، کسی که قرار است رئیس بعدی فدراسیون جودو شود، باید ادامه دهنده راه و برنامه های محمد درخشان باشد، چرا که ایشان جودوی ایران را احیا کردند. به طور مثال در مسابقات جهانی بزرگسالان که اخیرا برگزار شد تیم جودو ایران سه نفر اعزامی داشت که دو نفر مدال آوردند و چهارم دنیا شدند در حالیکه روسیه با 17 نفر اعزام به مسابقات موفقیتی کسب نمی کند همه این ها حاصل تلاش فدراسیون، کادر فنی و مدیریت صحیح است.

وی ادامه داد: تا قبل از این جودوی ایران، چند سالی بود که زنگ تفریح تورنومنت های بین المللی محسوب می شد. اعضای تیم ملی فعلی که موفقیت کسب کردند، همان جودوکاران ناکام سابق هستند، تغییر نکردند، اما با آنها کار ویژه انجام شد، مدیریت درست و سالم باعث راه افتادن جودو شد و فدراسیون نتیجه گرفت.

رئیس هیئت جودو لرستان یادآوری کرد: ما نیز به عنوان اهالی و خانواده جودو به دنیال این هستیم که جودو رشد و پیشرفت کند با مدیریت قبل بود که حتی مسابقات استانی هم نفس دوباره ای گرفت و سطح مسابقات بهبود پیدا کرد.

وی در رابطه با اجرای قانون بازنشستگی که شامل حال رئیس فدراسیون جودو هم شد هم اشاره کرد: بعد از اجرای این قانون و رفتن درخشان از فدراسیون اگر نتوانیم انتخاب صحیحی برای ادامه راه فدراسیون داشته باشیم، باعث صدمه جدی بر پیکره تازه جان گرفته فدراسیون خواهیم شد. باید سبک و سیاق تازه شکل گرفته فدراسیون را حفظ کنیم و در کنار آن از تجربیات درخشان هم استفاده کنیم.

وی افزود: اما اگر افرادی بیایند که کارآیی و عملکرد مناسبی نداشته باشند، جودو مجددا به روزهای ناخوش خود بازخواهد گشت. بنابراین ما باید با در نظر گرفتن فاکتورهای درستی، مدیریت آینده فدراسیون را انتخاب کنیم، بعضی ها در جودو هستند که علی رغم سابقه خوب در دوران ورزشی خود باعث حاشیه دار شدن و در نهایت عقب ماندگی جودو می شوند پس بهتر است که با کسانی که قبلا آزمایش خود را پس داده اند هم بدون تعارف برخورد کنیم و با کمال احترام آن ها را از مدیریت در فدراسیون دور نگه داریم، البته می توان از پتانسیل آنها در جایگاه مناسب و شایسته بهره ببریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجو،کردی خاطرنشان کرد: ما مدیران توانمندی در خانواده جودو داریم، که می تواند این روال پیشرفت را با موفقیت ادامه دهد اما اگر خارج از خانواده جودو فردی فرستاده یا انتخاب شود علاوه بر اشتباه بودن، چنین اقدامی توهین آمیز است مگر ما در جودو قحط الرجالیم که برویم از بیرون سکاندار بیاوریم بنابراین مسئولین مربوطه باید در نظر داشته باشند که همکاری با یک غیرجودویی برای ما جودوکاران مشکل است و این موضوع باعث ضربه و خسارت به ورزش جودو می شود. فدراسیون جودو یک کشتی به گل نشسته بود، با کادر جدید بود که جودو اصلاح شد.

کردی در رابطه با بانوان جودوکار استان لرستان هم گفت: برنامه های حمایتی از بانوان استان را بیش از قبل در نظر گرفته ایم، قول هایی به آنها داده ایم که سعی و تلاشمان عمل به این قول ها است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید