دنبال ۱۱ بازیکن برای تبدیل نساجی به ژنرال فوتبال هستم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۲۵
    کد خبر :429260

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه تیم سپیدرود قدمت زیادی دارد گفت: من دنبال ۱۱ سرباز در زمین هستم که تیم را به ژنرال تبدیل کند.

جواد نکونام ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپید رود با بیان اینکه فردا می دانیم که بازی سختی داریم زیرا سپیدرود خوب بازی می کند اظهار داشت: تیم سپیدرود از تیم ما قدیمی تر است و کیفیت خوبی دارند و ما سعی می کنیم مقابل هواداران بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تقابل با کریمی را قبول ندارم و انشالله هر کس بهتر بازی کند پیروز شود افزود: همه بازیکنان آماده هستند و فردا برای انتخاب ۱۱ بازیکن قطعا کار سختی دارم و امیدوارم که بهترین نتیجه را بگیریم.

وی درباره داوری بازی اظهار داشت: در مورد داوری اصلا نیاز نیست صحبت کنم و تمایل ندارم به گذشته باز گردم زیرا آقای فغانی بهترین داور ایران است و حتی در خارج از کشور هم بهترین قضاوت را داشتند.

به گزارش مهر، سرمربی تیم نساجی مازندران با عنوان اینکه تمرکز ما روی تیم خودمان است و و اصلا به دیگر مسائل فکر نمی کنیم درباره مصدومان تیم گفت: حامد شیری را تنها در اختیار نداریم و من دنبال ۱۱ سرباز هستم که تنها برای موفقیت نساجی تلاش کنند و دنبال سربازهایی هستم که بتوانند تیم را ژنرال کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید