فولاد – ذوب آهن؛ هر دو به فکر امتیازات کامل هستند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ۸:۳۲
    کد خبر :428836

اولین بازی از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بین دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

در اولین روز از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر، دو تیم ذوب آهن و فولاد در حالی در اهواز به مصاف هم می روند که هر دو تیم به تازگی روی نیمکت دستخوش تغییراتی شده‌اند.

فولاد با عزیز فریسات مربی جدیدش هفته گذشته در یک بازی پر گل خارج از خانه مقابل پیکان به برتری رسید و ذوب آهن در اولین حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت در یک دیدار خانگی شکست خورد تا طلسم پیروز نشدن این تیم در خانه همچنان پا برجا مانده باشد.

ذوب آهن با اندیشه‌های جدیدی که از سوی علیرضا منصوریان به این تیم دیکته می‌شود در نخستین بازی خارج از خانه محکوم به پیروزی برابر فولاد است تا از سقوط به رده های پایینی جدول نجات یابد.

به گزارش مهر، شاید از جذابیت‌های این بازی بتوان به حضور حسن بیت سعی و رحیم زهیوی با پیراهن دو تیم مقابل یکدیگر است. دو بازیکنی دوران طلایی شان را در کنار هم در استقلال خوزستان گذراندند.

ذوب آهن در صورت پیروزی در این بازی خارج از خانه این شانس را پیدا می‌کند به صورت موقت جای فولاد را در رده نهم جدول بگیرد و به انتظار دیگر بازیهای این هفته بنشیند.

ادی ارناندز با ۳ گل بهترین گلزن تیم ذوب آهن و خطرناک ترین بازیکن این تیم است و لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد با ۴ گل زده بهترین گلزن سرخ پوشان اهوازی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید