محمد ناظم‌الشریعه: بازیکنان خسته بودند و سعی کردیم فقط ریکاوری کنیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۰
    کد خبر :428423

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: در مرحله دوم اردوی تیم ملی، بیشتر بازیکنان خسته بودند و سعی کردیم بیشتر ریکاوری کنیم.

محمد ناظم‌الشریعه درباره برگزاری مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به تورنمنت اسلواکی اظهار داشت: در این اردو یکسری تغییرات نسبت به اردوی نخست داشتیم و برخی از لژیونرها هم حضور داشتند. همچنین با توجه به اینکه بچه‌ها تازه از مسابقات لیگ برتر آمده و خسته بودند، سعی کردیم بیشتر ریکاوری کنیم. در هر صورت ما فقط یک اردوی دو روزه دیگر پیشِ رو داریم تا بچه‌ها را برای تورنمنت اسلواکی آماده کنیم.

وی در مورد وضعیت قدرت بهادری و اینکه این بازیکن فعلاً از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کرده است،‌ گفت: بهادری مشکل خانوادگی داشت و حتی در روز نخست اردو هم در تمرینات حضور داشت. بعد از آن با من در مورد مشکلش صحبت کرد و من هم به او اجازه دادم تا از اردو خارج شده و به مشکلات خانوادگی‌اش رسیدگی کند. حالا هم اگر مشکلش برطرف شود با ما به تورنمنت اسواکی خواهد آمد.

به گزارش تسنیم ،سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به تورنمنت اسلواکی تصریح کرد: من فعلاً لیستی ندادم و همه صحبت‌هایی که می‌شود، گمانه‌زنی است. ما اسامی 20 بازیکن را برای ویزا داده‌ایم و لیست نهایی هم در چند روز آینده مشخص می‌شود.

ناظم‌الشریعه درباره حضور مهدی جاوید و علی‌اصغر حسن‌زاده در بین گزینه‌های نهایی مرد سال فوتسال آسیا و اینکه گفته می‌شود حسن‌زاده این عنوان را به دست آورده است، گفت: هنوز به طور قطعی مشخص نیست چه کسی مرد سال آسیا شده است. این عنوان مبارک هر دوی این بازیکنان، ورزش و فوتبال کشور باشد. هم حسن‌زاده و هم جاوید لیاقت کسب عنوان مرد سال فوتسال آسیا را دارند. به نظرم نفر سوم هم می‌توانست از ایران باشد، چون تیم‌های ما هم در مسابقات قهرمانی آسیا و هم باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی رسیده‌اند. ضمن اینکه من بازیکن ژاپنی را هم که جزو کاندیداست در مسابقات آسیایی دیدم،‌ به نظرم خیلی از بازیکنان ایرانی بهتر از او هستند و می‌توانستند در این لیست باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید