اقدام خودسرها در توهین به رئیس جمهور همسو با صهیونیست‌ها ست

  • سیاسی
  • شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۰۱
    کد خبر :42785

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: گروه‌های خودسر که تحت حمایت برخی نهادها و کانون‌ها هستند، هزینه‌های زیادی را به کشور وارد کرده اند.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره توهین عده‌ای به رئیس جمهور در جریان راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: همین‌ها بودند که سفارت عربستان را به آتش کشیدند و هزینه‌های زیادی را برای کشور ایجاد کردند. آنها با برداشت غلط از جمله اخیر رهبری، عمل به اختیار شده و هر اقدامی که می‌خواهند انجام می‌دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: روز قدس،‌ روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است، اما این‌ها با این اقدامی که انجام دادند در واقع بیشترین هماهنگی را با صهیونیست‌ها نشان دادند. آن‌ها علیه رئیس جمهوری شعار می‌دهند که اخیرا 24 میلیون رای آورده است. این اقدام آنها کاملا همسو و هم جهت با صهیونیست‌ها و سعودی‌هاست که مخالف این دولت و همچنین برجام هستند.

این عضو بنیاد باران در تشریح علت مخالفت خودسرها با روحانی و دولت او گفت: این‌ها دنبال خلافت اسلامی بوده و هر حرکتی که بیانگر گفتمان مدرن از دین باشد را بر نمی‌تابند. آنها اعتقادی به جمهوریت نظام نداشتند و دنبال ترویج پارادایم خلافت اسلامی هستند. البته جدا از اختلافات نظری در مورد نظام اسلامی با دولت فعلی، منافع سیاسی و اقتصادی آن‌ها هم در این دولت به خطر افتاده، بنابراین از هر فرصتی برای مقابله با دولت بهره‌برداری می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید