سومین گردهمایی قاره‌ای ورزشکاران آسیا برگزار شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۷
    کد خبر :427485

نخستین روز از سومین گردهمایی قاره‌ای ورزشکاران آسیا در توکیو برگزار شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، نخستین روز از سومین گردهمایی قاره‌ای ورزشکاران آسیا در توکیو، پایتخت ژاپن برگزار شد. نمایندگان کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 ضمن بررسی چگونگی حضور ورزشکاران در بازی‌های المپیک، گزارش کاملی در خصوص اقدامات انجام شده برای میزبانی مطلوب این بازی‌ها ارائه دادند.

سعید حسنی پور نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران در این مورد اظهار داشت: روز نخست این گردهمایی در خصوص شرایط حضور ورزشکاران در قبل،حین برگزاری و در پایان بازی‌های المپیک بحث و تبادل نظر شد و حتی در این باره از نمایندگان کمیسیون ورزشکاران دیگر کشور نیز نظر خواهی شد.

وی ادامه داد: کمیسیون وررزشکاران IOC و OCA به دنبال آنست تا با نظر خواهی از نمایندگان کشورهای دیگر شرایطی را ایجاد کنند تا ملی پوشان در ایام برپایی بازی‌ها بدون کوچک‌ترین مشل و دغدغه‌ای بتوانند به تمرینات و مسابقات خود بپردازند. همچنین اعضای کمیته برگزاری المپیک 2020 ژاپن به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری بازی‌ها پرداختند که در خصوص اقدامات انجام شده و در دست اقدام موارد متعددی را اعلام کردند که بخش عمده‌ای از نشست روز نخست به این موضوع پرداخته شد. در ادامه کوجی رئیس کمیسیون ورزشکاران آسیا که قهرمان پرتاب چکش المپیک نیز هست به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های انجام شده پرداخت.

سومین گردهمایی ورزشکاران آسیا طی روزهای سوم و چهارم آذرماه در توکیو برگزار و کیمیا علیزاده و سعید حسنی پور از سوی کمیسیون ورزشکاران در این نشست حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید