رضا درویش: مهاجمان ما مقابل پدیده شاداب نبودند و عملکرد خوبی نداشتند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹
    کد خبر :427482

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا اعتقاد دارد یکی از دلایل ناکامی این تیم در هفته‌های اخیر مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان است.

رضا درویش درباره دیدار سایپا برابر پدیده در هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما برابر صدرنشین لیگ و تیم خوب پدیده بازی داشتیم. البته بچه‌های ما در نیمه دوم بازی خوبی انجام ندادند و همین مسئله باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

وی در ادامه افزود: ما در بازی برابر پدیده چهار پنج بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و در نیمه اول هم که عبدالله ناصری، مدافع راست‌مان آسیب دید. کادرفنی هم با توجه به کمبود بازیکن مجبور به استفاده بازیکن جوان‌مان شد. متأسفانه دست دایی به خاطر مصدومیت‌ها بسته است. البته نکته دیگری هم که در بازی دیروز اتفاق افتاد، این بود که سایپا در بخش هجومی شاداب نبود و مهاجمان ما عملکرد خوبی نداشتند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره تقویت این تیم در نیم‌فصل خاطر نشان کرد: با جلسه‌ای که با کادرفنی و شخص علی دایی داشتیم، برنامه‌ای برای جذب بازیکن خواهیم داشت و قطعاً تیم را تقویت خواهیم کرد. ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم با اضافه کردن چند بازیکن و بازگشت مصدومان‌‌مان نتایج بهتری کسب خواهیم کرد و بردهای ما هم به‌زودی شروع می‌شوند.

درویش در واکنش به طرح این موضوع که سایپا در شش دیدار اخیرش صاحب پیروزی نشده است، گفت: همان‌طور که گفتم ما در نیم‌فصل اول مصدومان زیادی داشتیم و به دلیل کمبود بازیکن نتوانستیم در بعضی از بازی‌ها نتیجه بگیریم. ما مجبوریم با همین شرایط دو بازی دیگرمان تا نیم‌فصل را برگزار کنیم و در نیم‌فصل با صلاحدید دایی و کادرفنی تیم را تقویت می‌کنیم.

وی درباره حضور سایپا در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما بازی‌های سختی را در آسیا پیشِ رو داریم و باید تا آن زمان تیم را تقویت کنیم و با قدرت در این مسابقات شرکت کنیم. ورزشگاه پاس قوامین هم مورد تأیید AFC قرار گرفته و ما با آمادگی کامل در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید