فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه،رضایت مدیر مسابقات فدراسیون جهانی از میزبانی ایران

  • ورزشی
  • دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۴
    کد خبر :427473

مدیر مسابقات فدراسیون جهانی فوتبال معلولان از تلاش ایران برای میزبانی از رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه ابراز رضایت کرد.

تام لانگن مدیر مسابقات فدراسیون جهانی فوتبال معلولان درباره میزبانی ایران از رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه اظهار داشت: ابتدا باید از مردم ایران و مسئولان تشکر کنم که استقبال خوبی از ما کردند. درباره میزبانی این تورنمنت هم باید بگویم من ایران هرآنچه از دستش برمی‌آمد، برای میزبانی مطلوب انجام داده است. روز اول مسابقات عالی بود، البته دیروز بارش شدید باران باعث لغو دو دیدار شد، اما از امروز صبح شاهد تلاش عوامل برگزاری هستیم تا همه چیز در بهترین شکل فراهم شود.

به گزارش تسنیم ،وی با بیان اینکه نخستین حضورش در ایران را تجربه می‌کند، درباره حذف فوتبال هفت نفره از پارالمپیک توکیو گفت: فدراسیون ما یک فدراسیون جوان است که در سال 2015 کار خود را آغاز کرده است. متاسفانه پس از شروع رسمی کار، اولین خبری که گرفتیم، خبر حذف فوتبال هفت نفره از پارالمپیک 2020 بود. ما از همان زمان اجرای یک برنامه سه ساله برای بازگشت این رشته به پارالمپیک را آغاز کردیم. خوشبختانه تلاش های خوبی صورت گرفته و امیدوارم خبرهای خوشی در بازگشت به پارالمپیک دریافت کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید