انتظار جامعه زنان از رییس جمهور با خداحافظی “مولاوردی”

    کد خبر :427411

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه تعداد زنان عضو هیات دولت از سه زن به دو زن کاهش یافته است، گفت: اینک جامعه زنان انتظار دارد این خلأ و کاستی، با عنایت و دستور رییس جمهور، مرتفع و جبران شود.

به گزارش ایسنا، فریبا نظری پور کیایی با اشاره به خداحافظی شهیندخت مولاوردی، دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی افزود: شهیندخت مولاوردی، در دولت یازدهم به عنوان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و یکی از اعضای هیأت دولت، انجام وظیفه کرد. در دولت دوازدهم نیز به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی، مشغول به خدمت شد.

وی افزود: آرامش و پرهیز از شتابزدگی در گفتار و کردار، خوشرویی و مدارا با همکاران و اطرافیان حتی با تفکر مخالف سیاسی و اعتقادی، رعایت احترام و ادب و فروتنی همراه با اقتدار در رویارویی با افراد، در دسترس مردم و مراجعین بودن و پاسخ دادن به درخواست های تلفنی و مکاتبه‌ای به عنوان یک مسئول عالی رتبه دولت، در نهایت قانون‌گرایی و احترام به قانون که این مورد آخر در متن خداحافظی و کناره گیری وی از مسئولیت‌های دولتی، مشخص و عیان است، از جمله ویژگی‌های پسندیده شخصیت مولاوردی در جایگاه یک مدیر ارشد است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در ادامه اظهار کرد: با هر نگرش سیاسی می‌توان برای مولاوردی، در جمع فعالان مدنی که به گفته خودش به آن پایگاه تعلق دارد، آرزوی موفقیت روزافزون داشت و برای جامعه زنان، امیدواری به جایگزین شدن دولت زنی به جای ایشان در ترکیب هیأت محترم دولت که قرار بوده است به رسم عدالت و دوری از تبعیض و نابرابری دستیابی به فرصت‌ها، ترکیبی از دولت زنان و دولت مردان باشد تا به راستی بتوان آن را منتخبی از نمایندگان زیست جهان جامعه ایران دانست.

نظری افزود: به یاد داشته باشیم که توان و یاری زنان به عنوان نیمی از سرمایه‌های هر جامعه، تنها در هنگامه بهره مندی توده‌وار و جمعی در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی، بکار نمی‌آید. برای رسیدن به جامعه‌ای رشد یافته، سالم و متوازن، به بهره‌مندی از توان زنان در سطوح مدیریتی عالی نیز نیازمندیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید