عراق با اتحاد توانست در برابر داعش بایستد

    کد خبر :426665

شیخ «اکرم الکعبی» تاکید کرد که عراق با اتحاد خود توانست در برابر گروه تروریستی داعش بایستد و هر زمان مسلمانان در برابر تروریسم ایستاده اند، توانسته اند پیروزی های بزرگی را محقق کنند.

به گزارش مهر،شیخ «اکرم الکعبی» دبیر کل جنبش النجباء در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: عراق با اتحاد خود توانست در برابر گروه تروریستی داعش بایستد و هر زمان مسلمانان در برابر تروریسم ایستاده اند، توانسته اند پیروزی های بزرگی را محقق کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما با اتحاد اسلامی خود و تقویت تلاش ها توانستیم کمر گروه تروریستی داعش را بشکنیم. ما در نهایت این لشکر کشی تروریستها را که از حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تفرقه افکنی در امت اسلامی برخوردار بودند شکست دادیم.

وی در ادامه در خصوص برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی تاکید کرد: این چنین کنفرانس هایی در واقع امتداد رویکرد قرآنی امام خمینی(ره) به شمار می آید. ایشان تاکید داشتند که قدرت امت اسلامی در اتحاد آن نهفته است و ارزش این کنفرانس ها در اتخاذ این رویکرد قرار دارد.

وی افزود: امام خمینی هم چنین تاکید داشتند که ضعف امت اسلامی و ضعف ما در تفرقه خلاصه می شود و به همین دلیل دشمن به شدت تلاش می کند تا میان امت اسلامی تفرقه افکنده تا راحت تر به استعمار سرزمین های ما و کشورهای ما مشغول شود.

الکعبی در خصوص راه های اجرایی کردن شعارهای کنفرانس هایی که در خصوص وحدت برگزار می شود تاکید کرد: مشارکت فعال تمام علمای مسلمان و رهبران مسلمانان در این کنفرانس نشان خوبی است و اهمیت بسیار زیادی در زمینه اجرایی کردن نتایج این کنفرانس دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید