حمیدرضا گرشاسبی:دوست دارم از پرسپولیس بروم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۹
    کد خبر :426610

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برانکو ایوانکوویچ باوجود داشتن پیشنهاد در پرسپولیس می‌ماند، به خبر مذاکره این باشگاه با مهاجمان تراکتورسازی واکنش نشان داد.

حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: خوشبختانه تیم، بسیار سرحال و آماده است. پس از بازی ضرب الاجلی که برابر پیکان انجام دادیم و به پیروزی هم دست پیدا کردیم بازیکنان ما در طول هفته تمرینات خوب و بانشاطی را انجام دادند و حالا آماده دیدار برابر تیم پرقدرت تراکتورسازی هستند.

وی افزود: ما برای این دیدار آماده هستیم و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب را در این هوای سرد و بارانی برگزار کرده و در پایان هم به پیروزی دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که تا ۱۵ آذر زمان کمی باقی مانده و تکلیف شما چه خواهد بود؟ گفت: من تابع دستورات هستم و منتظرم ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر رفتم که برای کسانی که به جای من می آیند آرزوی موفقیت دارم و اگر ماندم تمام تلاش خود را بکار خواهم بست تا بتوانم همچنان در خدمت تیم مردمی پرسپولیس باشم.

گرشاسبی در پاسخ به این سئوال که با این شرایط که شما تکلیف خودتان را نمی دانید کار کردن برایتان سخت شده یا خیر، گفت: هنوز تا ۱۵آذر وقت باقی است و من تا وقتی که در خدمت پرسپولیس باشم کارم را به نحو احسن انجام خواهد داد.

وی در پاسخ به این سئوال که برانکو گفته پیشنهادات بسیار خوبی از برخی تیم ها دارد آیا او از پرسپولیس جدا خواهد شد یا خیر گفت: برانکو از زمانی که به پرسپولیس آمده پیشنهادات زیادی دارد ولی او عاشق پرسپولیس است و مطمئنم در این تیم ماندهی خواهد بود. هر بار که با او در خصوص ماندن یا رفتن صحبت کردیم او بدون هیچ شرط و شروطی ماندنی شد زیرا او هم عاشق پرسپولیس است و تیمی که برایش زحمات زیادی کشیده دوست دارد.

گرشاسبی در خصوص قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم تصریح کرد: سال گذشته هم همه می گفتند شرایط بسیار سخت است و شما به دور بعد صعود نخواهید کرد اما دیدید که تا فینال هم پیش رفتیم و نایب قهرمان شدیم و انشاءالله امسال با برانکو هدفمان قهرمانی در لیگ قهرمانان، لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که گفته شده شما با دو مهاجم تراکتورسازی برای پیوستن به پرسپولیس صحبت کرده اید، گفت: چنین مرامی در ما وجود ندارد. ما بدنبال بازیکنان تراکتورسازی نیستیم و این صحبت ها شایعه است و هیچ صحبتی بین ما و این دو بازیکن خارجی تراکتور صورت نگرفته است.

به گزارش مهر، وی در پاسخ به این سئوال که آیا برانکو لیست نفرات جدید برای پیوستن به پرسپولیس را به شما ارائه داده است یا خیر، گفت: قرار است تا دوشنبه این لیست را به ما داده و ما بر اساس خواسته های او بدنبال جذب آن نفرات باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که قرعه شما سخت تر است یا استقلال، خاطرنشان کرد: همه گروه ها سخت هستند و امیدوارم تمامی تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان بتوانند عملکرد شایسته ای داشته باشند.

گرشاسبی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارید از پرسپولیس بروید یا بمانید، گفت: دوست دارم از پرسپولیس بروم زیرا کار در این تیم سخت است و امیدوارم در صورت رفتن، هر کسی جانشین من شد موفق باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید